Ama-gi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg var nok litt for kjapp til å bestille billetter da jeg ikke var klar over at familien hadde skaffet utenlandstur i perioden Quartfestivalen er. Det jeg lurer på er for det første om det da er ulovlig for meg å selge disse videre, og hva slags alternativer jeg har. Det er i utgangspunktet ikke aktuelt å gjøre noe ulovlig, men vil jo ikke tape penger på dette heller. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tror nok du trygt kan selge billettene dine uten at du gjør noe ulovlig. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Så lenge du selger de til pålydende pris så er det uansett ikke ulovlig. Vet det har vært snakk om å gjøre svartebørsen ulovlig når det dreier seg om et kraftig påslag i pris, muligens det har blitt iverksatt allerede men er usikker. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er heller ikke ulovlig å selge de med et påslag heller. Det var bare et forslag Trond Giske kom med å gjøre slik handel ulovlig. Det er ikke blitt innført enda. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er heller ikke ulovlig å selge de med et påslag heller. Det var bare et forslag Trond Giske kom med å gjøre slik handel ulovlig. Det er ikke blitt innført enda. 8566540[/snapback] Spørsmålet er vel heller om du vil ha det på samvittigheten. Jeg har allerede nå en billett til Quart til overs, men ikke søren om jeg vil være noen forbanna svartebørs-idiot. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nei, det er ikke ulovlig. Nei, det er heller ikke ulovlig å selge med fortjeneste. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nei, det er ikke ulovlig. Nei, det er heller ikke ulovlig å selge med fortjeneste. 8566856[/snapback] Nei, det er ikke ulovlig som du sier. Det er heller ikke ulovlig å ha seksuelle fantasier om barn, men det er ikke mindre forkastelig av den grunn. Svartebørshaier ødelegger nok fra før av. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dette er et jusforum hvor trådstarter spør om lovligheten knyttet til salg av billetter. Dersom du, av en eller annen meget merkelig grunn, mener slikt er moralsk forkastelig så utfordrer jeg deg til å opprette en egen tråd der dette kan diskuteres. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dette er et jusforum hvor trådstarter spør om lovligheten knyttet til salg av billetter. Dersom du, av en eller annen meget merkelig grunn, mener slikt er moralsk forkastelig så utfordrer jeg deg til å opprette en egen tråd der dette kan diskuteres. 8568498[/snapback] Greit nok. Tas til etterretning Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Bare for å opplyse. Jeg bestilte billettene i løpet av den første halvtimen de var til salgs fordi jeg måtte se The Who. Viste seg etterpå at det er planlagt tur ut av europa og at jeg ikke kan få brukt dem. Det er ikke snakk om svartebøtshandel for å tjene penger, jeg kommer ikke til å selge dem for mer enn jeg betalte, bare minimere tapet. Tusen takk for at dere hjalp meg, sniltsnilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå