Balleknekkern Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 helt enkelt.. hvor mye kan jeg forvente at jeg skal kunne klokke en 4200+ amd cpu stabilt? jeg har et MSI k8n neo4-f HK. har vannkjøling på cpuen men ikke HK, noen som tror jeg vil har problemer med varme? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Er det en s939 X2 4200+ du sikter til? Hvor langt du kan klokke varierer litt fra cpu til cpu, så det er umulig å gi en eksakt klokk på din cpu. Stepping og kjerne spiller inn for eksempel, hvilken kjerne har du? Jeg har en toledo kjerne og klarer 2,85ghz stabilt 24/7 og 3,2ghz maks på luft. Du har vann derimot, og vil sikkert klare å komme lengre siden du kan ha mer volt på cpu hvis tempen er bra. Det vil sikkert ikke bli varmeproblemer med cpu, men hk er jeg ikke sikker på. Hvilken kjøler har du på den da? den orginale? last ned everest å sjekk temperaturen. Med orginalvifta kan det bli litt varmt for hk ja, jeg har akkurat det samme hk som deg, og jeg bytta ut chipsettkjøleren. Endret 10. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 hvilken Hk kjøler har du? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Har en SLIK og så har jeg satt på en 80mm vifte. Endret 11. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) har får det meste akkurat det samme hardware som deg men får man denne kjøleren under sjermkortet? Endret 11. mai 2007 av magbo Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg har denne kjøleren og måtte bytte pci-e slot... Det spørs nok litt på størrelsen på skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 sjermkortet strekker seg over nesten hele vifta Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Ja, det går mest sannsynlig, det er derfor det er en 90 graders knekk på ribba. Dermed kan du få den til å stå under eller over skjermkortet, god plass hos meg iallefall. Endret 11. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå