Gå til innhold

Overklokke dell-maskin. Trøbbel i BIOS.


Anbefalte innlegg

Ok, takk for info. Eg ser at 478 er gått ut av komplett... :hmm:

Ja, så då bør eg kanskje kjøpe både HK og CPU? Kan nokon lage eit oppsett til meg som er så billig som mogleg? Eg får sikkert pappa til å betale 200kr... Resten må sikkert eg ta.

 

EDIT: Eg har "DDR SDRAM"-internminne.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må også skjekke hva slags RAM du har. Altså om du har DDR eller DDR2. Det står sannsynligvis på siden av RAM-brikken.

 

Du må også skjekke om du har AGP eller PCI-E skjermkort. Vet ikke om noen god måte å skjekke det på, men du kan se på sporet skjermkortet står i. Du ser at det er et skille et sted på sporet. Hvis den korte enden er på høyre side er det AGP, hvis det er på venstre side er det PCI-E.

 

Du har mest sannsynlig DDR og AGP. Siden dette også er gamle standarer, vil du få problemer hvis du skal oppgradere minne eller skjermkort.

 

Det finnes HK med to DDR og to DDR2 spor, så da kan du bruke de gamle minnebrikkene og få satt inn nye også, hvis du vil.

 

Hvis du skal beholde skjermkortet, må du kjøpe et HK med AGP spor. Hvis du da skal oppgradere skjermkort senere må du kjøpe et AGP skjermkort. De er det ikke så veldig mange av, og de gir dårligere ytelse enn PCI-E.

 

 

Jeg ville enten kjøpt et billig HK, og ikke oppgradert noe annet, og senere istedenfor å oppgradere noe på PCen, heller kjøpt ny PC. Eller kjøpt ny PC nå.

Lenke til kommentar

Dette er berre ein prøvepc, eg skal kjøpe meg full pakke med ny pc rundt jul, men eg tenkte berre eg kunne skjekke kva som går an å tyne ut av den gamle pcen her før eg hiv han. Det var alt. Eg treng litt erfaring med overklokking, og tenkte at det var ein perfekt ting å prøve seg på. Ville vere litt kjipt å øydelegje ein prosessor til 2k når eg skal få meg pc, berre fordi eg aldri har prøvd før.

 

Festet skjermkortet står i trur eg er AGP, fordi han er grøn, og alle dei andre er kvite. Han er og litt kortare enn dei andre "slots"ene.

 

Eg har DDR SDRAM.

 

Klarer du å finne eit HK som støtter socket 478 og er micro-atx?

 

Takk for at nokon gidd å hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar

Jeg fant bare to 478 hovedkort. Begge er microATX, men bare det ene er AGP, det andre er PCI-E.

 

Dette er det med AGP. Fikk ikke til å lage link til kortet. Trykk på Hardware, Hovedkort og Intel Socket 478 og velg MSI kortet. Jeg vet ikke noe om det, men siden du bare skal bruke det til å prøve OC er det vel ikke så greit, og du har jo ikke noe annet valg.

 

Her er det andre hvis du vil se på det. Hvis du skal bruke det må du enten bruke det interne skjermkortet eller kjøpe nytt skjermkort.

Lenke til kommentar

Jo, det kortet såg ut som om det var midt i blinken, rett og slett!

Det er berre det at det ikkje er på lager, men det kan godt vere eg kan få bestilt det når det kjem inn. Kor mykje trur du eg kan få klokka P4'en min? (2.66GHz)

 

Nokon som har erfaringar med shg? Rask levering?

Lenke til kommentar

Du kan vel bare bestille og vente, jeg fant den ikke noe annet sted. Det står at den kommer om to dager, men er ikke sikkert at det er riktig.

 

Aner ikke hvor langt du får klokket den, har bare erfaring med Core 2 Duo. Kan være du klarer å klokke lengre hvis du kjøper en ny kjøler.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Jo, eg trur eg bestiller han, men eg venter til han er på lager for å vere sikker på at eg får han. Det er berre ein ting eg lurer på. Trur du den er grei å OK'e med? Det står at biosen heiter SingleBIOS.

 

Eg ser fram til å setje han inn, det vert nok kjempekjekt! (Eg er av den typen som syns å sitje i 7 timar forran pcen (og på gulvet) for å få han til å virke er KJEMPEKJEKT!)

 

 

Forresten, utanom den fysiske størrelsen, er det forskjel på dei ulike størrelsane med HK? Eg har høyrt eit rykte om ny intel prosessor og socket. Kan nokon bekrefte?

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Forresten, utanom den fysiske størrelsen, er det forskjel på dei ulike størrelsane med HK? Eg har høyrt eit rykte om ny intel prosessor og socket. Kan nokon bekrefte?

8550928[/snapback]

 

Jeg kan faktisk avkrefte, altså, husker jeg riktig så skal Penryn (som ligger vel ett år fram i tid) fortsatt være 775.

Endret av dedeee
Lenke til kommentar
går dte ikke og klokke meg clockgen da?

siden det er jo ikke inpå hk et

8546869[/snapback]

Clockgen stiller fsb via hovedkortet ja. Vis du prøver å bruke den på dell pcer, fryser dem bare siden man har på feil hk kontroller via clockgen.

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Oki, hehe, det var kanskje litt dårlig formulert... :)

Eg kjem til å kjøpe (og installere) nytt hovedkort ,så skal eg vise broren min at eg reparerte pcen for 500kr som var grunnen til at han kjøpte ny til 10k... :)

 

Eg skal sjå om eg får tak i ein gammal skjerm, eg har både DVI og VGA-utgang på skjermkortet mitt. :) Om det går bra, kjem eg nok til å ha han heilt til eg kjøper ny pc (og då meiner eg HEILT ny, skal byggje sjølv) rundt jul. Kven veit, kanskje venter eg til den nye prosessoren til intel kjem? Då har eg nok spart så mange tusen at det vert noko bra på meg. (Til slutt) Eg har aldri hatt ein pc før som er min eigen. Litt rart, eigentleg, sidan eg er svært interessert i datamaskiner, både mtp. hardware og software!

 

Jaja, eg kjem tilbake når eg (viss eg får det, ein veit jo aldri om det kjem inn på lager) får det nye hovedkortet, så skal de få hjelpe meg, om eg ikkje klarar det sjølv. Eg skal ta utav alt som heiter maskinvare frå kabinettet, slik at eg får erfaring med å "byggje" pc frå starten av! :)

Lenke til kommentar
Oki, hehe, det var kanskje litt dårlig formulert... :)

Eg kjem til å kjøpe (og installere) nytt hovedkort ,så skal eg vise broren min at eg reparerte pcen for 500kr som var grunnen til at han kjøpte ny til 10k... :)

 

Eg skal sjå om eg får tak i ein gammal skjerm, eg har både DVI og VGA-utgang på skjermkortet mitt. :) Om det går bra, kjem eg nok til å ha han heilt til eg kjøper ny pc (og då meiner eg HEILT ny, skal byggje sjølv) rundt jul. Kven veit, kanskje venter eg til den nye prosessoren til intel kjem? Då har eg nok spart så mange tusen at det vert noko bra på meg. (Til slutt) Eg har aldri hatt ein pc før som er min eigen. Litt rart, eigentleg, sidan eg er svært interessert i datamaskiner, både mtp. hardware og software!

 

Jaja, eg kjem tilbake når eg (viss eg får det, ein veit jo aldri om det kjem inn på lager) får det nye hovedkortet, så skal de få hjelpe meg, om eg ikkje klarar det sjølv. Eg skal ta utav alt som heiter maskinvare frå kabinettet, slik at eg får erfaring med å "byggje" pc frå starten av! :)

8558178[/snapback]

Det er ikke så vanskelig, men ta deg god tid og ikke stress. Ledninger ol passer som regel bare et sted. Med litt tålmodighet skal det nok gå bra. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk skal du ha! Etter timar med strev klarte eg å få tak i den forbanna driveren til nettverkskortet. Brenn, D-link! Brenn! :)

 

Eg held på å installere windows. Vert kanskje ubuntu etterkvart.

Endret av Arne
Lenke til kommentar

No ser det ut som om at shg har utsatt ankomsten til HK'et til 18.5.

Er det nokon som kan finne eit anna/ tenkje seg eit anna alternativ? Poenget er at CPU må kunne klokkast i alle fall 0,5 GHz. Kan ikkje kome over 1000kr.

 

Det aller beste hadde vore eit slikt HK som du linkar til, trygveaa. Nokon som kan finne eit anna slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...