madgringo Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Den lysegrønn-hvite vannmelon extraen er yndlingstyggisen min. Smaker veldig godt og smaken varer ganske lenge. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Exstra Sweet Mint Å gud! Min faste følgesvenn! Kjøpte 3, 10 pk. sist jeg var i Danmark Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Extra White Sweet Mint Den er med vetu.. namnam! flinke Extra Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Så sinnsykt kranglete du skulle være da!! Foresten, hvordan er lettbrus usunt? Hvis du tenker på det kunstige sukkeret så er det motbevist! 8569386[/snapback] Kunstige E-stoff. Extra Eucalyptus var det den hette ja! Kalte den for kaktus jeg. Den er topp 2! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kjipt at de ikke har den store boksen med masse extra i andre smaker enn den 'vanlige'. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg liker best den extraen med sølvpapir og hvit skrift i. Også den røde extraen. Disse er sterkte, i tillegg til at man kan tygge dem lenge før man må kaste dem. Den tyggisen med sølv og gul skrift i blir for søt for meg, i tillegg til at den går i oppløsning så fort Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kul tråd. Melon og jordbær smaker vel best. Men alle disse tyggisene med smaker reagerer rart med spyttet mitt. Etterhvert blir tyggisen helt løst opp i kjeften min og blir til flere biter. Så holder meg til White. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg holder meg for det meste til den rød. Det er en god allrounder synes jeg. Gir frisk smak. Tygger også Eucalyptus-varianten noen ganger, men vender hele tiden tilbake til den rød. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Denne her, bare at det er grønn Extra skrift. Litt lysegrønn skrift er det vel Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Sölvpapir og blå skrift. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Den nye med bringebær er ganske god. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Smakte bringebæren for noen dager siden. den var snacks. Men når jeg har tyggis er det for frisk ånde så si at mørkegrønn og rød er de beste:) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Mamma kjøper alltid en eller to pakker hver av den med hvit skrift og den med gul skrift, og som har sølvfarget bakgrunn. Så når jeg føler for å ta en tyggis er det bare å gå i skuffa tyggisen(e) ligger i. Pleier å ta en tyggis når jeg går til skolen, men det kan være irriterende om jeg kaster den så sent at jeg har vondt i kjeven. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Gikk meget lei av den røde, og har funnet mange ulemper med den (jobbet på lager forrige sommer, så fikk nesten en hel eske med røde extraer som noen hadde såvidt dultet borti med en truck). Uansett: Fordelen er at det er en litt kraftig smak som kommer fort, men til gjengjeld drar den igjen like fort. Er du "stuck" en plass hvor det er vanskelig å bli kvitt tyggisen, blir du tørr som sandpapir i kjeften og får en seig "gammel tyggis"-smak i munnen. Du kan da heller ikke svelge den, da den bare vil sette seg fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå