Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken Extra tyggis liker du best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så sinnsykt kranglete du skulle være da!!  :p

Foresten, hvordan er lettbrus usunt? Hvis du tenker på det kunstige sukkeret så er det motbevist!  :)

8569386[/snapback]

Kunstige E-stoff.

Extra Eucalyptus var det den hette ja! Kalte den for kaktus jeg. :p Den er topp 2! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg liker best den extraen med sølvpapir og hvit skrift i. Også den røde extraen.

Disse er sterkte, i tillegg til at man kan tygge dem lenge før man må kaste dem.

Den tyggisen med sølv og gul skrift i blir for søt for meg, i tillegg til at den går i oppløsning så fort ;)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Mamma kjøper alltid en eller to pakker hver av den med hvit skrift og den med gul skrift, og som har sølvfarget bakgrunn. Så når jeg føler for å ta en tyggis er det bare å gå i skuffa tyggisen(e) ligger i. :p

Pleier å ta en tyggis når jeg går til skolen, men det kan være irriterende om jeg kaster den så sent at jeg har vondt i kjeven.

Lenke til kommentar

Gikk meget lei av den røde, og har funnet mange ulemper med den (jobbet på lager forrige sommer, så fikk nesten en hel eske med røde extraer som noen hadde såvidt dultet borti med en truck). Uansett:

Fordelen er at det er en litt kraftig smak som kommer fort, men til gjengjeld drar den igjen like fort. Er du "stuck" en plass hvor det er vanskelig å bli kvitt tyggisen, blir du tørr som sandpapir i kjeften og får en seig "gammel tyggis"-smak i munnen. Du kan da heller ikke svelge den, da den bare vil sette seg fast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...