Mr. Bojangles Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Definitivt den røde, lakris-extra har en snusaktig smak som jeg blir dårlig av. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Lakris er best, smaken er så utrolig god Litt synd at smaken ikke varer så lenge. Den med sølvpapir med gul skrift er også veldig god, i hvertfall når jeg har lyst på noe søtt! Lenke til kommentar
flippant Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Eukalyptus (den blågrønne) uten tvil. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Extra Peppermint fordi den smaker best Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Extra Lakris er helt klart den beste smaken, men varer ikke lenge nei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Extra Eucalyptus! Ingen over, ingen ved siden av! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Blå Fresh. Smaken varer og den smaker godt. Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, hvilken? Klarer meg ikke uten Mørkegrønn, Rød, Blå , og Lakris Rød: God smak med det første, men mister smaken litt fort! Men, god fordet 3.Plass Mørkegrønn: Sterk, varer lenge, god lukt! 2.Plass Blå: Drit god smak, varer lenge, og god lukt. Kommer på delt 2.Plass Lakris: Beste smaken! Varer ikke så lenge som de andre men er best! 1.Plass Begrunn svaret! Ein oversikt over det som finnes på markedet: Tyggegummi * Extra Strawberry * Extra Winterfresh * Extra Eucalyptus * Extra Fruit * Extra Salty Licorice * Extra Menthol * Extra Spearmint * Extra Peppermint * Extra Honey Lemon * Extra For Kids * Extra Melon White * Extra White Sweet Mint * Extra White Peppermint * Extra White Sweet Fruit Fresh * Extra Fresh Spearmint * Extra Fresh Peppermint Professional * Extra Professional White *Lagt til av moderator* 8543949[/snapback] blæ er best pga av smak og varighet Lenke til kommentar
Holten Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Skal vi ikke quote litt til da når vi først holder på?? :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 jeg liker igrunnen best Extra White Sweet Mint... har tygd den i endel år nå, og noe annet blir nesten feil Lenke til kommentar
synsing Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Extra Winterfresh Frisk og god Og varer ganske lenge Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Extra White Sweet Fruit. Synd den mister smaken så forbanna fort bare. Rød er like bak da. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mennehm er tyggis usunt? Av og til føles det ganske usunt ut pga. den søte smaken til mange av tyggisene. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Er den sukkerfri så skal det ikke være så veldig usunt nei Bra for tennene Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mange ting som er usunne som er sukkerfrie. Eksempel: Lettbrus. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg synes den røde har veldig god smak, men den sterke, blå/grønne er vel den jeg foretrekker i og med at den gir en mer ... Den gir liksom en følelse av at jeg har en bedre ånde enn av den røde. Men de to er klart mine favoritter. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Mange ting som er usunne som er sukkerfrie. Eksempel: Lettbrus. 8569209[/snapback] Nei..sant det! Men, siden tannlegene anbefaler den så er det sikkert ikke så veldig farlig!? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tannlegene bryr seg bare om tenner. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Så sinnsykt kranglete du skulle være da!! Foresten, hvordan er lettbrus usunt? Hvis du tenker på det kunstige sukkeret så er det motbevist! Endret 8. mai 2007 av Holten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå