Holten Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Ja, hvilken? Klarer meg ikke uten Mørkegrønn, Rød, Blå , og Lakris Rød: God smak med det første, men mister smaken litt fort! Men, god fordet 3.Plass Mørkegrønn: Sterk, varer lenge, god lukt! 2.Plass Blå: Drit god smak, varer lenge, og god lukt. Kommer på delt 2.Plass Lakris: Beste smaken! Varer ikke så lenge som de andre men er best! 1.Plass Begrunn svaret! Ein oversikt over det som finnes på markedet: Tyggegummi * Extra Strawberry * Extra Winterfresh * Extra Eucalyptus * Extra Fruit * Extra Salty Licorice * Extra Menthol * Extra Spearmint * Extra Peppermint * Extra Honey Lemon * Extra For Kids * Extra Melon White * Extra White Sweet Mint * Extra White Peppermint * Extra White Sweet Fruit Fresh * Extra Fresh Spearmint * Extra Fresh Peppermint Professional * Extra Professional White *Lagt til av moderator* Endret 7. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Liker den med sølvpapir og gull skrift Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 er den ecalyptus en extra tyggis? isåfall den Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Stimorol original er den beste tyggisen. men av alternativene må jeg si rød extra. Lenke til kommentar
SteffenM2 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Helt klart Lakris, den er så digg! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lakris er alle best i smak, men når tyggien skal gjøre nytte av seg, er sølv best til å forhindre dårlig ånde. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Liker den med sølvpapir og gull skrift 8544030[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) er den ecalyptus en extra tyggis? isåfall den 8544856[/snapback] EDIT: Sorry, feil Endret 6. mai 2007 av Holten Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Smaker ikke forskjell på de, så jeg velger å plassere alle på en delt 1. plass. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Topp 5: 1. RØD. Den smaker godt, oppfriskende, og er vel den av Extra-tyggisene som varer lengst? 2. SØLV. Veldig god smak, men er ikke like oppfriskende og varer heller ikke like lenge som den røde. 3. KAKTUS. Denne er vel grønn? Ja, i alle fall; god smak, men når heller ikke helt opp til rød på varighet og oppfriskings-følelse. 4. SØLV/GUL. God og søt smak, men smaken varer max 2 minutter noe som trekker ned. 5. GRØNN. Samme som 4.plassen, god smak, men varer dessverre bare noen minutter. Har valgt å ikke trekke noen for den horrible prisen, for det går opp-i-opp uansett. Endret 6. mai 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Blå. Begrunnelse: Smaken er best. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 er den ecalyptus en extra tyggis? isåfall den 8544856[/snapback] Jepp, det er den blåe 8546320[/snapback] Ehm, blå er ikke det menthol? Liker den med sølvpapir og gull skrift 8544030[/snapback] Synes den er altfor søt, likte den da jeg var mindre.. Selv liker jeg vanlig sølv med hvit skrift best. 2. rød 3. blå 4. grønn Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jepp, det er den blåe 8546320[/snapback] Ehm, blå er ikke det menthol? Jo, sorry Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Blir vel som regel den i sølv og hvit. Eller den rød. Grunn: De smaker ikke sånn kjempesøtt, men samtidig ikke sånn sterk menthol greier. Endret 6. mai 2007 av Demille Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Følg reglane og dette blir ingen telletråd. Eit par innlegg sletta. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Liker "sølv, hvit" best Grunnen til det er den gode søte mintsmaken Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sølv er god, men altfor søt. Selvom det ikke inneholder sukker, så klør det nesten i halsen på grunn av sødmen. Men jeg tygger tyggegummi for at det ikke skal lukte dritt av kjeften uansett. Er ikke så farlig hvordan den er ellers. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg stemmer på Gul, synd at smaken forsvinner så fort. Lakris på en god andreplass. Aldri vært så stor på tyggis, tygger nesten aldri. Det er nå på grunn av smaken, mitt eneste kriterie. Endret 7. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Liker best "Extra White Peppermint" fordi jeg for er god følelse i munnen samt en god ånde og smak. *Liste lagt i førstepost* Endret 7. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
rambomarte Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Helt klart lakris, holder ikke lenge men den må bare nytes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå