Varmo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Norsk fotball er ikke det mest spennende jeg vet om (ser på TV og et par kamper "ringside" iløpet av en sesong, men har ikke noe favorittlag). Men Klanen topper utvilsomt min liste etterfulgt av Brann- og Startsupportere. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 1. Skeid oksene 2. kanarifugla (lsk) resten er hipp som happ Lenke til kommentar
Harvest Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kanari-Fansen og Klanen vs røkla. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kanari-Fansen og Klanen vs røkla. 8593103[/snapback] VIF og Brann scårer høyest IMHO. Lillestrøm? Pffft... Endret 12. mai 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
Harvest Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Haha, du følger med skjønner jeg... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Brann-fans har jo så bra entusiasme og engasjemang! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Unionen må lenger opp! Herregud, du hørte jo de 100 unionistene bedre en 10k trøndere jo! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det skal sant sies at det ofte settes opp mikrofoner foran bortesupporterene slik at man skal høre dem bedre. Jeg skulle ønske jeg kunne sagt at RBK-supporterene var de beste, men slik som det har vært på flere av kampene jeg har vært på i år, kan jeg ikke si det Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Tror Kjernen kunne tjent på at feltet deres var større. Det er jo ingen som gidder å synge som eneste mann på 5.000 menneskers omkrets Hvertfall ikke jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Tror Kjernen kunne tjent på at feltet deres var større. Det er jo ingen som gidder å synge som eneste mann på 5.000 menneskers omkrets Hvertfall ikke jeg 8606247[/snapback] Det er sykt frustrerende når ikke alle synger. Ikke alle som står på Kjernen-feltet synger en gang Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg gidder ikke lage en liste hvor de 5-6 siste laga bare blir satt opp på måfå siden jeg ikke har sett så mye til alle laga. Vil ihvertfall rangere Klanen høyest. Enromt bra på synging selv om de har hatt et litt lavt tilskuertall. Selv om det bare er 13k på en kamp kan man noen ganger kjenne grøsnonger nedover ryggen av det trøkket dem lager. FFK-supportera er også ganske gode. De synger bra og er noen av de få man faktisk hører når dem er på besøk her på Ullevaal. Den dårligste fansen må vel være Stabæk-fansen. Trur faktisk jeg aldri har hørt dem synge. Lenke til kommentar
Badon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Godsetunionen er sjef.. Så ikke mye ut som 1000stk fra Odd på kampen as. Og kampen vår mot Aafk så var den heller ikke spesielt mange der.. Vi hørte GU under hele kampen i Bartcity.. GU støtter gutta i tykt og tynt.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Fugla på topp! Så må man vel være litt realistisk (selv om det er litt vanskelig å innrømme) og si at Klanen er på andreplass... Og så er det mer hipp som happ som en over her sa... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Kanari stiller alltid opp på hjemmekampene, og det er en del å se. Bortekampene som blir spilt langt borte blir ikke organisert av mange, men her i nærheten blir det buss/tog/bilturer veldig ofte etter det jeg vet. Endret 23. mai 2007 av Onyx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vi hørte GU under hele kampen i Bartcity.. GU støtter gutta i tykt og tynt.. 8665990[/snapback] Jeg gjentar det jeg skrev tidligere. Det settes ofte opp mikrofon ved bortelagets fans slik at man skal kunne høre dem og. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvordan dømmer vi hvem som er bra supportere? Høyt medlemstall, mye og høy synging, slossing og kjefting? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Uansett, enig i at VIF og Brann troner høyest, selv om RBK står i hjertet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 De som synger og lager best stemning vil jeg si.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Best stemning er helt klart Klanen. De var her og spilte mot Stange (lokalt lag) i fjor eller noe...sykt! Det er snakk om ca 100 VIF-supportere som hadde med både flares og bannere. Hørte dem helt til Hamar(!) (ca 1,5 mil unna). Det geniale er at de heia på Stange i perioder også Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Branns supporterklubb heter forresten Bataljonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå