Gå til innhold

Norges beste fans?

Drillo

Anbefalte innlegg

1. Klanen

2. Brann-supportera

3. RBK-supportera

4. AaFK-supportera

5. LSK-supportera

6. FFK-supportera

7. Viking-supportera

8. Start-supportera

9. Godset-supportera

10.Stabæk-supportera

11.Lyn-supportera

12.Sandefjord-supportera

13.Odd-Supportera

14.TIL-supportera

Kan lista se omtrent slik ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva du ser på, men jeg synes engasjement og evne til å støtte laget går foran mengden folk. Vil derfor plasssere TIL og LSK litt høyere opp ihvertfall, og blant andre RBK et godt stykke ned.

Min egen liste:

1. Brann

2. LSK

3. VIF

4. FFK

5. AaFK

6. Viking

7. Start

8. RBK

9. TIL

10. Strømsgodset

11. Lyn

12. Stabæk

13. Sandefjord

14. Odd

Endret av Husam
Lenke til kommentar
Odd-supporterne hadde over 1000 i Drammen og på Ullevaal denne sesongen, tror nok de må litt lengre opp mtp på det og klubben generelt, samt ganske lavt medlemstall i Oddrane.

8544134[/snapback]

Lavt medlemstall=bra supportere?

Lenke til kommentar

Aafk sine fans, Stormen. Ingen over, ingen ved siden av. Ålesund har ca. 40 000 innbyggere og når 10 000-11 000 av de går på hjemmekamper helg etter helg sier det litt. Til og med når Aafk var i adecco trakk de like mange!

De har vel over 1000 stykker på bortekampene å kan jeg tenke meg.

Edit: Ser jeg har skrivd at stormen går på hjemmekamper helg etter helg, det går selvfølgelig ikke, men dere forstår hva jeg mener ;)

Endret av AndersC
Lenke til kommentar
Odd-supporterne hadde over 1000 i Drammen og på Ullevaal denne sesongen, tror nok de må litt lengre opp mtp på det og klubben generelt, samt ganske lavt medlemstall i Oddrane.

8544134[/snapback]

Lavt medlemstall=bra supportere?

8547028[/snapback]

Tulling. De er bra supportere basert på det lave medlemmstallene. 1000 på Marienlyst og Ullevaal er enormt, hvis du baserer deg på medlemstall er du en tulling.

Lenke til kommentar

Jeg spør ikke etter best supportere basert på medlemstall, innbyggere i by eller andel kvinner blant fansen. Norges beste fans er selvsagt Norges beste fans uavhengid av om det bor 100, 20 000 eller 8 000 000 i Skien.

Jeg kunne bedt deg dra til helvete, men velger i stedet å rapportere personangrepet ditt.

Lenke til kommentar
Jeg spør ikke etter best supportere basert på medlemstall, innbyggere i by eller andel kvinner blant fansen. Norges beste fans er selvsagt Norges beste fans uavhengid av om det bor 100, 20 000 eller 8 000 000 i Skien.

Jeg kunne bedt deg dra til helvete, men velger i stedet å rapportere personangrepet ditt.

8547595[/snapback]

Ja, derfor Odd skal høyere opp på listen mtp på at de hadde masse bortesupportere sålangt i år mtp på at medlemstallet ikke er høyt.

Personangrep?!?!? Det er det latterligste jeg har hørt, gå og grin, og slutt med disse dumme trådene dine. Emo.

Lenke til kommentar

Haha, Odd er bra supportere fordi en stor andel av medlemmene drar på bortekamp?

La oss si Odd har 2000 supportere. Enga har 10 000. Selv om ALLE Odd-supporterne drar på kamp, vil Enga fortsatt ha bedre supportere om 2001 derfra drar på kamp. Det er innlysende. (Forutsatt at alle hver mann støtter laget like mye).

"Tulling" vil jeg kalle et personangrep. Det bryter med forumreglene.

Lenke til kommentar
Haha, Odd er bra supportere fordi en stor andel av medlemmene drar på bortekamp?

La oss si Odd har 2000 supportere. Enga har 10 000. Selv om ALLE Odd-supporterne drar på kamp, vil Enga fortsatt ha bedre supportere om 2001 derfra drar på kamp. Det er innlysende. (Forutsatt at alle hver mann støtter laget like mye).

8547704[/snapback]

Såklart er Oddrane en bra supportergruppe, når de har 1000 tilskuere på Marienlyst i Drammen. I forhold til medlemstall er Odd blant de beste tilskuerne i landet. Antall supportere har ingenting å si, det eksemplet du kommer med er helt på jordet. Når Odd har 100 av 100% på kamper av sine supportere, og Enga har 20,1 % av 100 %, så sier det seg selv.

Lenke til kommentar

8547704[/snapback]

Såklart er Oddrane en bra supportergruppe, når de har 1000 tilskuere på Marienlyst i Drammen. I forhold til medlemstall er Odd blant de beste tilskuerne i landet. Antall supportere har ingenting å si, det eksemplet du kommer med er helt på jordet. Når Odd har 100 av 100% på kamper av sine supportere, og Enga har 20,1 % av 100 %, så sier det seg selv.

8547721[/snapback]

OK, ja, tipper Barca-spillerne ville pisset i buksene, vel vitende om at samtlige Odd-supportere satt på tribunen. Ville nok lengtet etter heksegryta i Athen, hvor kun 3% av byens innbyggere er på kamp.

Edit: Fant nettopp ut at Lillestrøm er en by med kun 14 000 innbyggere, mens laget har et snitt på over 10 000 så langt i år. Hvem kan matche det? Kan vi herved konkludere med at LSK-fansen er Norges beste?

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
Edit: Fant nettopp ut at Lillestrøm er en by med kun 14 000 innbyggere, mens laget har et snitt på over 10 000 så langt i år. Hvem kan matche det? Kan vi herved konkludere med at LSK-fansen er Norges beste?

8547843[/snapback]

Nei. Det går ikke an å regne sånn. Selv om byen Lillestrøm kun er et veikryss bor det fryktelig mange flere mennesker i områdene rundt enn rundt Tromsø. I tillegg er det mange flere bortelag som er rett i nærheten, så tilstrømmingen av bortesupportere er veldig mye større.

Lenke til kommentar

8547843[/snapback]

Nei. Det går ikke an å regne sånn. Selv om byen Lillestrøm kun er et veikryss bor det fryktelig mange flere mennesker i områdene rundt enn rundt Tromsø. I tillegg er det mange flere bortelag som er rett i nærheten, så tilstrømmingen av bortesupportere er veldig mye større.

8549470[/snapback]

Jeg er selvsagt enig.

Men jeg er ikke enig i at Tromsø har bedre supportere av den grunn.

En bra supportergruppe er en gjeng som lager liv og støy på tribunen og følger laget i tykt og tynt. Uanhengig av innbyggertall i byen laget er fra.

At det er mange i Bodø som ikke går på Glimt-kamper, gjør ikke supporterne som er på kamp dårligere.

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
Men jeg er ikke enig i at Tromsø har bedre supportere av den grunn.

En bra supportergruppe er en gjeng som lager liv og støy på tribunen og følger laget i tykt og tynt. Uanhengig av innbyggertall i byen laget er fra.

8549490[/snapback]

Hva legger du i at Tromsøs supportere er så mye dårligere enn alle andre da? Er vel få lag i Norge som er drevet mer fram av lokalbefolkningen og lokale sponsorer. Skal du måle det i støy og bråk, vel så er fortsatt bedre enn de fleste! Å det er aldri dårlig oppmøte på en TIL kamp, du kan komme 16.mai hit å se, da kommer Lillestrøm. Du kan få sove i skittentøyskurven.

Lenke til kommentar

Å si at Klanen er de beste, er ihvertfall helt feil. Ok, de er mange, men det hjelper lite når Kanarifansen synger dem ut på Ullevål.

Om Kanarifansen er best, er ikke jeg objektiv nok til å kunne uttale meg om, siden jeg er en av dem, men at vi er blant de beste, når vi tenket på å lage liv på tribunen, og på det å støtte laget uansett hvordan det går, det er hevet over enhver tvil.

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Viking burde ikke være på den listen en gang. Mer tafatte supportere skal du lete lenge etter. Snakker selvsagt av erfaring. Er ikke supporter selv (Gud forby), men har vært på uttallige kamper, blant annet kampen hvor Viking slo Chelsea 4-2 på en relativ lydløs stadion. Var også på Viking - Blackburn når gode, gamle Shearer spilte for sistnevnte og forventet mer. Pleier også å få med meg større kamper som Viking mot Vålerenga, Brann, Rosenborg, Start osv. og Horden, som supporterne kaller seg, er både liten og lydløs.

Selv om de har solgt mange (12k?) sesongbilletter, så kan man nok regne med at tilskuertallet vil være lavere enn det antallet (inkludert bortesupporterne) i de fleste kampene. Veldig fin stadion, synd at byen ikke er mer engasjert.

Personlig rangerer jeg Klanen, 12. mann og kanskje Menigheden som de største.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...