zZzZz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Tåler gamle PC-deler mer enn nye? Her en dag skrudde jeg og en kamerat opp hans Pentium75. Vi skrapte masse på CPU-kjernen, og vi var ikke særlig barmhjertig med resten heller. Alt fungerte helt fint etterpå, bortsett fra harddisken, som ikke hadde tålt de to turene i gulvet... Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Du kan fint ripe opp en P4NW på samme måte uten å ødlegge den. Men AMD'ene (Alt i fra Thunderbirds->Thug B) tåler svært lite. Men så er det ett par flere transistorer i en P4 enn i en PC (Pentium Classic) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 AMD Thunderbird må da være den mest sikre prosessoren jeg har hørt om, iallefall min. Jeg har nærmest hoppet og skutt på min for å få vifta til å passe, er ikke tanke for hva den har vært utsatt for. Fungrer som en drøm den enda Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 AMD og Pentium er like sårbare, men AMD har litt dårligere omtale pga at de første Tbirdene hadde mye deffekt L2 Cache (my blåskjermer og slikt ved boot) og det at de mangler temp. regulator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå