cyclo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Google maps er blitt testet og kritisert. Les hele testen her. Kom gjerne med tilbakemeldinger også. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Foruten en del skrivefeil, så var det bra skrevet. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvilke feil? Det vil jeg gjerne vite om du orker å fortelle meg. Alt er nemlig kjørt gjennom stavekontroll. Jeg har også skrevet på engelsk, for deretter å oversette til norsk, noe som kan kanskje gi litt rar gramatikk, om det var det du tenkte på? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 For det første skrives foretning med to r-er, forretning. På norsk skal også alle substantiv være bundet; Satellitt bilde - satellittbilde. Trafikk info - trafikkinfo, om ikke trafikkinformasjon. Veibeskrivelses funksjonen - veibeskrivelses-funksjonen. trafikk info tjenesten - Trafikkinfo-tjenesten. Fattigmanns GPS - fattigmanns-GPS. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Takker og bukker for hjelp, meget hyggelig av deg. Har nå fikset alt tror jeg. Synes det var rart at stavekontrollen ikke fanget opp foretning, og hva ord deling (hehe. sorry kunne ikke dy meg) angår er det en av ulempene med å være tospråklig, jeg har store problemer med orddeling. Et spørsmål til. Du skrev veibeskrivelses funksjonen burde være veibeskrivelses-funksjonen. Burde det egentlig ikke være veibeskrivelse-funksjonen? Takk igjen for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå