Propofol Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Filmen er ferdig, du kan se den her: http://youtube.com/watch?v=j4PNbinYM9o .. forutsetning om at du kommenterer den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760738&hl= Jeg har laget en fiktiv film om en rusmisbruker som opplever svært mye rart i sin hverdag. Han ser hallusinasjoner og er på kanten til sammenbrudd. Jeg er på søken etter musikk som kan passe til filmen, den må være litt psykotisk og skape en sær stemning for seeren. Kan noen komme med forslag til meg? Spesielle ønsker: - at musikken skaper en "nedtur"-stemning - at musikken ikke er brå (sånn som Pantera) - musikken bør være i mol, og ikke dur. Musikken ble ikke slikt som planlagt, skal endre på dette ved en senere anledning! Endret 11. mai 2007 av eilertsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Prøv musikkforumet. Får nok mer svar der... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jokke sine sanger bør vurderes. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jokke er klart et godt forslag. Gammel Pink Floyd (før Atomic Heart Mother) kan være en ide. Hvis misbrukeren er musiker, så er har du en 80'talls film som het Breaking Glass med Hazel O'Connor. Og Pink Floyd's The Wall. Andre musikere jeg kommer på er Lou Reed og Nick Cave. Tom Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du kan prøve filmmusikken til Requiem for a Dream, mørkt, trist og creepy. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jefferson Airplane burde ha noe... White Rabbit f.eks Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Oppdatert post.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå