Footy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) jeg bruker TV'en til film fra pc'en konstant... flere ganger i uka.. Bruker en S-Video kabel med Vivo overgang fra skjermkort og inn på tv'en... Men her i går da jeg skulle se på film var alt svart hvit... Jeg har vært inne på instillinger på tv'en, den bruker S-Video ingangen men alt er fortsatt svart hvit... Noen formening? Edit: Se underskrift for Skjermkort.. Endret 5. mai 2007 av Footy Lenke til kommentar
Megern Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 jeg bruker TV'en til film fra pc'en konstant... flere ganger i uka..Bruker en S-Video kabel med Vivo overgang fra skjermkort og inn på tv'en... Men her i går da jeg skulle se på film var alt svart hvit... Jeg har vært inne på instillinger på tv'en, den bruker S-Video ingangen men alt er fortsatt svart hvit... Noen formening? Edit: Se underskrift for Skjermkort.. 8543689[/snapback] Har du prøvd egenskaper, og sette flere farger. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 farver ser ut til å være greit allerede... Jeg utvider jo bare skjermbildet, og skjermen på pc'en har jo farger i tillegg... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Plast Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har du sjekket om du har valgt riktig TV-Format ? som i PAL/NTSC Der skall det vel være Pal B som er standard for norge. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dårlig eller for lang kabel kan gi svart hvit bilde på TV. Prøv å bytte. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er mange som har dette problemet. Prøv å søk i skjermkort kategorien, muligens du finner noen svar. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 vet det er mange som har problemer med dette. Haddelignende problem før, men de løste jeg ved å lese de andre postene. Denne gangen har jeg gått igjennom det som er foreslått i de andre postene, og alt skal stå riktig innstillt... Kabelen er 5m lang, kvalitetskabel til flere hundre kroner, så tviler problemet ligger der... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ny eller gammel TV? Husker selv når jeg hadde en litt eldre TV at noen ganger fungerte det, mens andre ganger ble det ingen farger. Nå som jeg har en litt nyere TV så er det farger hver eneste gang. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 tv'en er en 2 år gammel 32 thomson.. skulle gjerne hatt en tv til for å se om den var problemet Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hadde samme problemet selv, bruke S-video kabel til tven, så ble bildet svart hvitt. Så bytta jeg om til vanlig kompositt kabel bare for å se om det hadde noen effekt, og da ble det farger og alt funka fint.. Endret 7. mai 2007 av Kandalf Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Skjer med meg også innimellom, men da er det fordi det er dårlig kontakt mellom skjermkort i pc og kabel...! Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Skal veldig lite til før det blir bøyde stikker inne i S-video kontaktene. Gir gode bilder når de funker, men det er en lite robust teknisk løsning. 5 meter ledning er dessuten ganske mye. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Da har jeg løst problemet... Det må ha vært såpass lett at det var dårlig kontakt eller støv... tok alt frahverandre.. blåste hard og slike ting...tadaa! funker igjen Takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå