Chris91 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vil ha TZR'en opp i 80-90-95, har en fyr som kan gjøre alt for meg, men er det sånn at jeg må kjøpe ny orginal potte før jeg tar av plomba, for at jeg må jo få solgt den etterpå og da må jeg ha på plomberinga, hørte en sa at jeg måtte sveise sammen den gamle potta osv osv.. noen fortell Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Som regel fjerner man plomberingen med å skjære opp eksosanlegget, fjerne plomberingen og sveise det igjen. Skal du da sette plomberingen i igjen gjør du det samme. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Som regel fjerner man plomberingen med å skjære opp eksosanlegget, fjerne plomberingen og sveise det igjen. Skal du da sette plomberingen i igjen gjør du det samme. 8552267[/snapback] Nei Man skrur opp eksosanlegget , ved de 3 skruene og tar ut plomberingen og skrur igjen. Er man ikke sikker burde man ikke slenge ut en slik påstand. Lenke til kommentar
Chris91 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 så man kan bare kjøpe ny orginal potte om 2 år å sette den inn før man selger den? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 så man kan bare kjøpe ny orginal potte om 2 år å sette den inn før man selger den? 8555426[/snapback] Teoretisk ja, men det er ingen som gidder å kjøre orginalt uansett. Lenke til kommentar
Chris91 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 siste spørsmål så skal jeg slutte å plage dette forumet:P Kan jeg bare ta ut plombene nå og drite i potte også få kjøpt orginal potte lett om 2år, eller blir det for gammel modell osv så jeg burte kjøpe potta nå og ha den i 2 år. snakekr om TZR 2007 modell Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg ville kjøpt effektanlegg nå. Thewiz - mange, deriblandt meg, syntes det er mye bedre å ha en som er utrimmet. Det gjør at den ikke er slitt osv. osv. Men effektanlegg/plombering er jo greit nok. Men sylinder, veiv, powerfilter, forgasser etc. er ikke bra. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Etter det jeg har hørt er det j*vla dyrt å kjøpe ny originalpotte. Du bør heller kjøpe effektanlegg og fjerne plomberingene i det. Mye billigere. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Som regel fjerner man plomberingen med å skjære opp eksosanlegget, fjerne plomberingen og sveise det igjen. Skal du da sette plomberingen i igjen gjør du det samme. 8552267[/snapback] Nei Man skrur opp eksosanlegget , ved de 3 skruene og tar ut plomberingen og skrur igjen. Er man ikke sikker burde man ikke slenge ut en slik påstand. 8552859[/snapback] Er ikke alle som har slike tre skruer som man kan skru ut og fjerne plomberingen. Etter det jeg kjenner til har ikke TZR det og da må man skjære opp og sveise. Lenke til kommentar
Chris91 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 hører man det ikke sykt godt da hvis man har effekt anlegg? vil ikke bli stoppa av politi:P Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Vel , det kommer and på hvilket effektanlegg du har . Kjøper du Metrakit anlegg , som oftest har fin og kjukk svane , med go å stor oval lyd demper , vil lyden bli godt dempet. Men det vil bli en annen lyd , men tviler på purken vet forskjell fra moped til moped igrunn. Og dette med at orginalt anlegg er dyrt har jeg sjekket opp , orginal anlegg til GPR koster foreksempel 6000,- nytt hos forhandler. Endret 7. mai 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Som regel fjerner man plomberingen med å skjære opp eksosanlegget, fjerne plomberingen og sveise det igjen. Skal du da sette plomberingen i igjen gjør du det samme. 8552267[/snapback] Nei Man skrur opp eksosanlegget , ved de 3 skruene og tar ut plomberingen og skrur igjen. Er man ikke sikker burde man ikke slenge ut en slik påstand. 8552859[/snapback] Er ikke alle som har slike tre skruer som man kan skru ut og fjerne plomberingen. Etter det jeg kjenner til har ikke TZR det og da må man skjære opp og sveise. 8560026[/snapback] jeg sjekket anatheama fyren sitt anlegg på hans tzr , 3 skruer og blindrør. hører man det ikke sykt godt da hvis man har effekt anlegg? vil ikke bli stoppa av politi:P 8560044[/snapback] Neida, bare bytt dempervatten etterhvert Gå for Yasuni pottene.. Eller ProRace - de har høyest ytelse Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 er yasuni eller pro race noe gode på orginal sylinder da ? tenker mer Metrakit RK Oval på orginal sylinder jeg da . Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Som regel fjerner man plomberingen med å skjære opp eksosanlegget, fjerne plomberingen og sveise det igjen. Skal du da sette plomberingen i igjen gjør du det samme. 8552267[/snapback] Nei Man skrur opp eksosanlegget , ved de 3 skruene og tar ut plomberingen og skrur igjen. Er man ikke sikker burde man ikke slenge ut en slik påstand. 8552859[/snapback] Er ikke alle som har slike tre skruer som man kan skru ut og fjerne plomberingen. Etter det jeg kjenner til har ikke TZR det og da må man skjære opp og sveise. 8560026[/snapback] jeg sjekket anatheama fyren sitt anlegg på hans tzr , 3 skruer og blindrør. 8561299[/snapback] Daså, men det er alikevell ikke alle som har slike skruer. Lenke til kommentar
Lass3 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Som regel fjerner man plomberingen med å skjære opp eksosanlegget, fjerne plomberingen og sveise det igjen. Skal du da sette plomberingen i igjen gjør du det samme. 8552267[/snapback] Nei Man skrur opp eksosanlegget , ved de 3 skruene og tar ut plomberingen og skrur igjen. Er man ikke sikker burde man ikke slenge ut en slik påstand. 8552859[/snapback] Dom eller ? man skjerer det opp ! ved potta og svanen.. vertfall på TZR Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lasse, gjør det ja ? Du mener vel antagleig blindrøret ? Ellers er det som ei vanlig eksospotte, potta delt i 2 med 3 skruer rundt om , skrudd igjen. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Som regel fjerner man plomberingen med å skjære opp eksosanlegget, fjerne plomberingen og sveise det igjen. Skal du da sette plomberingen i igjen gjør du det samme. 8552267[/snapback] Nei Man skrur opp eksosanlegget , ved de 3 skruene og tar ut plomberingen og skrur igjen. Er man ikke sikker burde man ikke slenge ut en slik påstand. 8552859[/snapback] Er ikke alle som har slike tre skruer som man kan skru ut og fjerne plomberingen. Etter det jeg kjenner til har ikke TZR det og da må man skjære opp og sveise. 8560026[/snapback] jeg sjekket anatheama fyren sitt anlegg på hans tzr , 3 skruer og blindrør. hører man det ikke sykt godt da hvis man har effekt anlegg? vil ikke bli stoppa av politi:P 8560044[/snapback] Neida, bare bytt dempervatten etterhvert Gå for Yasuni pottene.. Eller ProRace - de har høyest ytelse 8561299[/snapback] Der tok du feil, jeg har en TZR, jeg måtte skjære opp anlegget for å få ut plomba, absolutt INGEN skruen i halsen på potta. Lenke til kommentar
kallli Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 trimpotte...så har du orginal liggende hjemme. genialt Lenke til kommentar
derbsr Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 kjøp deg en trimpotte fra speedoptions.no og ta ut plomba av den vist du kjøper metrakit potta sitter plomba helt frems i svanehalsen så du trenger bare ein hammer å slå den ut Lenke til kommentar
sondre97 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Som regel fjerner man plomberingen med å skjære opp eksosanlegget, fjerne plomberingen og sveise det igjen. Skal du da sette plomberingen i igjen gjør du det samme. 8552267[/snapback] Nei Man skrur opp eksosanlegget , ved de 3 skruene og tar ut plomberingen og skrur igjen. Er man ikke sikker burde man ikke slenge ut en slik påstand. 8552859[/snapback] Er ikke alle som har slike tre skruer som man kan skru ut og fjerne plomberingen. Etter det jeg kjenner til har ikke TZR det og da må man skjære opp og sveise. 8560026[/snapback] jeg sjekket anatheama fyren sitt anlegg på hans tzr , 3 skruer og blindrør. hører man det ikke sykt godt da hvis man har effekt anlegg? vil ikke bli stoppa av politi:P 8560044[/snapback] Neida, bare bytt dempervatten etterhvert Gå for Yasuni pottene.. Eller ProRace - de har høyest ytelse De har høyest ytelse, men har de høyest lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå