Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i Facewarp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et JAVA-program...

Såvidt jeg vet støtter alle telefoner (med fargeskjerm) JAVA. Ihvertfall N80...

D.v.s. at du kan kjøre Facewarp på din N80. :cool:

Er du ute etter et lignende program laget for S60, så er Zensis Photorite SP et alternativ.

Photorite koster noen Kroner, men er selvsagt et mye bedre program enn Facewarp...

Facewarp har fordelen av å være gratis da... :)

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei. Jeg har lastet ned facewarp og lagt det inn på min Nokia 6300. Når jeg starter programmet får jeg mulighet til å ta et bilde, men det blir ikke lagret noe sted, jeg får heller ikke muligheten til å warpe bildet. Men jeg kan loade et bilde jeg har tatt på forhånd. Problemet her er at jeg ikke kan stille inn datalagrings tillatelsen til å være alltid tillatt, hvilket betyr at jeg må godta ved å trykke på ja for hvert bilde eller mappe telefonen skal loader.. utrolig irriterende.. Noen som vet hvordan jeg kan få ordnet dette? :hmm:

Endret av miXer
Lenke til kommentar
når jeg trykka på load sto det:program ikke tilgang(eller noe lingende)..hva har ikkke programmet tilgang til?går det ann å fikse det?

har nokia 6233

8767197[/snapback]

Du kan velge valg på programmet - Programtilgang - Datatilgang - Legg til og Rediger - Spør Hver gang..

Det er dette jeg lurer på også. Er det mulig å få den til å alltid tillate?

Lenke til kommentar
når jeg trykka på load sto det:program ikke tilgang(eller noe lingende)..hva har ikkke programmet tilgang til?går det ann å fikse det?

har nokia 6233

8767197[/snapback]

Du kan velge valg på programmet - Programtilgang - Datatilgang - Legg til og Rediger - Spør Hver gang..

Det er dette jeg lurer på også. Er det mulig å få den til å alltid tillate?

8767495[/snapback]

mobilen bare restarter når jeg er innpå minnekortet(i programmet)og skal velge bilde. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...