T-Bear91 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) sjekk denne utrolig fete xbox'en a! http://videogames.techfresh.net/news/video...x-360-case-mod/ Endret 5. mai 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Regner med garantien hans er borte Men ja, hadde jeg kunnet lage noe sånt selv hadde jeg også blåst i garantien Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Begynner å nærme seg et år nå for min del, og da er vel garantien borte? Lurer på å bestille en slik ferdig case som de har på ModNet, uvisst hvilken look enda. Endret 5. mai 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Begynner å nærme seg et år nå for min del, og da er vel garantien borte? Lurer på å bestille en slik ferdig case som de har på ModNet, uvisst hvilken look enda. 8543486[/snapback] Varer ikke garantien to år da? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 den får xbox360 til å se ut som en monstermaskin ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kjemperå! Men hadde ikke vært like kult hvis du hadde hatt et annet spill i, f.eks. Viva Piñata... Lenke til kommentar
Typho Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Begynner å nærme seg et år nå for min del, og da er vel garantien borte? Lurer på å bestille en slik ferdig case som de har på ModNet, uvisst hvilken look enda. 8543486[/snapback] Du har fem år reklamasjonsrett, så det er ingen grunn til å bryte forseglingen på den ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå