cybervision_ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er ute etter en god 19" LCD skjerm som fungerer bra på spill og ellers bruk. Uten etterslep altså. Ser mange kommer som Widescreen nå, er det bra med tanke på spill osv? 4:3? Kom med en god anbefaling, helst under 2 lapper! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kjøpte meg akkurat ny skjerm fikk den på tirsdag. Og for å si det sånn var digg med widescreen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fatter ikke hvorfor folk skal ha widescreen på pc-monitoren, med mindre man skal se masse film på den. Blir vel bare sittende og vri på hodet når man skal spille Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vi ser mer i bredden enn i høyden, så widescreen er det mest naturlige uansett hva den skal brukes til. Må du vri på hodet er skjermen for nærme. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322224 Har denne jeg. Er knakende fornøyd. Etterslep fins ikke.(4ms(eller 6ms fra sort-hvitt.)) Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvorfor ikke gå for en 20"? Kongeoppløsning i forhold til en 19" Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Fatter ikke hvorfor folk skal ha widescreen på pc-monitoren, med mindre man skal se masse film på den. Blir vel bare sittende og vri på hodet når man skal spille 8553301[/snapback] Som isbilen sa. Widescreen er mer naturlig. Blir noe helt annet å spill cs i widescreen. Får mye bedre sidesyn da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå