TiNuSsS Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hei, jeg lurer på å kjøpe meg en Yamaha Aerox, den jeg ser på har stått i avisa, og har gått, 10 000 km, 2002 model, å de selger den for 9000kr Jeg lurer på om det her er et bare tilbud, å hva som er bra med det, evnt. dårlig... MvH TiNuSsS Endret 5. mai 2007 av TiNuSsS Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Det er grei pris , jeg kjøpt meg en jeg og 2002 modell, gått 10000km den og , det finns også tonnevis med stuff til den , sier bare , Easyparts Oppblåste tegningner viss scootern ikke ser så super ut body parts viss du har planer om og trimme så gjør den 85+ og 75+ opp de fleste bakker , med Gianelli potte, det er en sterk motor! Endret 5. mai 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Høres ut som et bra kjøp, Yamaha Aerox har svært sterke motorer, og er svært trimbar Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Men er det ikke ulovlig og trimme mopeder da ? eller er det noe jeg ikke har fått med meg ? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 jo det er ulovlig! 8546220[/snapback] ja, men da kan vi da ikke gjøre d Men sånn, det er ikke ulovlig og gjøre noe med dempere osv ? bare sånn at det er flere hester og den går raskere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå