Petaaar Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ja, jeg har en Yamaha Aerox, jeg har klart og knekke de skruene som går inn i blokka, spørsmålet er , er det stress og gjenge nye hull? eller skal jeg bare kjøpe Dette sette er vel lovlig siden det er på 40mm? Vennlig Hilsen Peter Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ville heller borra opp nye gjenger, også satt på skruer som passer til. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 er dette stress? på www.easyparts.nl står det att det er bare 1 skrue som skal brukes, hos meg er det ett skrue hull , Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 riktig det, nei gå innom clas olhson ell no skaff deg borr, borrer du idet samma hullet, setter du inn en skrue som passer inn. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sitter skruen forsatt inne i hullet? Da er det bare tull gjøre det som hølands_gutt skriver... Det du gjør er og skaffe deg en "grisepikk" og så borer du et passende hull i den knekte skruen som grisepikken passer nedi. Så bare skrur du grisepikken inni den knekte skruen og skrur ut skruen. Og da kan du forsatt bruke dei gamle gjengene på blokka Grisepikk får du kjøpt på clasern eller biltema Hvis du skal gjøre det som hølands_gutt foreslår må du først bore vekk den knekte skruen og så gjenge opp med en gjengetapp med større diameter enn det hullet som var der i fra før. Då må du ha større skruer og sikkert tilpasse eksosen for større skruer... Du kan også sette inn løsgjenger i hullet etter du har tatt ut skruen men da må du borre opp og jeg tviler på du har verktøy til dette... hølands_gutt vet du i det heletatt hva du snakker om? Borre nye gjenger osv? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 jeg fant nå ut att det ikke er skure der , men fant også ut ett nytt problem ,, ovre del av eksos feste, er knukket ,så har sirka bare 3/4a av gjenga( sirkelen lissom) skal jeg gjør med dette ? tror dere det går bra med 1 skrue ? det er den som presser på en måte , den som er knukket er den i over kant , den som er lengst fra bakken , og nærmest bakhjul, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå