Landeplagen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det noen her som spiller Gears of War via LAN? Når vi spiller, får vi seriøst lag hos de som ikke hoster! Vi funderer på om det kan være en ledning som er fucka, men Halo 2 lagger ikke i det minste... Noen som har opplevd det samme? Vi kobler ikke direkte via èn ledning, men kobler to ledninger i en router. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har lana en gang med Gears, og det funka knirkefritt. Har ikke peiling på slikt, men kan det være ruteren? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor ikke koble boxene til hverandre direkte med èn kabel? Funka bra når jeg gjorde det sånn.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor ikke koble boxene til hverandre direkte med èn kabel?Funka bra når jeg gjorde det sånn.. 8544016[/snapback] Det samme lurer jeg på også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor ikke koble boxene til hverandre direkte med èn kabel? 8544016[/snapback] kanskje fordi de har mer enn 2 xboxer Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor ikke koble boxene til hverandre direkte med èn kabel? 8544016[/snapback] kanskje fordi de har mer enn 2 xboxer 8544688[/snapback] Nei, jeg har bare ikke tenkt på det. Vi brukte alltid så korte ledninger at vi måtte bruke ruteren som mellomledd, men vi kjøpte en ny og lang kabel for noen uker siden, så vi får prøve det. Det er forresten veldig merkbart. Var ikke merkbart på Halo 2, men bare i Gears... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå