TommyFM Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Noen som veit om det vil i nærmeste framtid komme en mobil fra Nokia med WIFI, godt kamera med blits og Symbian? Veit at N95 har dette, men den blir for dyr, og GPSen trenger jeg ikke/suger i følge erfaringer og tester jeg har lest. N73 har bra kamera med blits men ikke WIFI. E65 har WIFI, men ikke bra kamera med blits. Er ute etter en blanding mellom disse.. Noen som veit om det vil komme noe?? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Pr i dag er det kun SE K800 som har en skikkelig blitz. Det er lite sannsynlig at nokia ikke følger etter på dette punktet. Den nærmeste telefonen du kommer i dag, med dine krav, vil være N80IE. WIFI, S60, greit kamera (men bare kameralys, ikke blitz) Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Ja, men N80 begynner å bli gammel, og har en del problemer ut i fra det jeg har lest.. Blir vel sikkert en N73 i påvente av noe nytt fra Nokia. Kamera på mobilen er ikke noe jeg kommer til å bruke masse, men er greit å ha noe som går ann å bruke om behovet skulle være der og jeg ikke har med noe annet kamera. Men åssen er det med N73 og nyeste FW? Har telefonen blitt noe raskere i menyen, kamera reaksjonstiden (både fra du drar ned slideren og fra du trykker til bildet er tatt)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå