Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg synes at brukerne generelt sett skulle vært flinkere til å finne avatarer/signaturer som harmonerer med hvem de er, ikke hvem de ønsker de skulle vært. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er en snakkende stein Men jeg liker avataren min og ingen skal ta den fra meg! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg synes at brukerne generelt sett skulle vært flinkere til å finne avatarer/signaturer som harmonerer med hvem de er, ikke hvem de ønsker de skulle vært. 8542605[/snapback] Føler meg truffet. Har du noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg synes at brukerne generelt sett skulle vært flinkere til å finne avatarer/signaturer som harmonerer med hvem de er, ikke hvem de ønsker de skulle vært. 8542605[/snapback] Føler meg truffet. Har du noen forslag? 8542634[/snapback] Vel du er en nokså sta og arbeidssom sjel. Så en avatar som harmonerer med brukernavnet er nærliggende å foreslå. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Men avatarer hjelper helt klart med å huske brukere, så jeg anbefaler alle å finne en avatar og holde seg til den. Foreslo dette selv i en tidligere tråd. Men fikk hard medfart. Det er mye lettere å identifisere brukere med bilder enn navn. 8542515[/snapback] Ehm, du bytter jo stadig vekk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg husker avatarer, og ikke navn, så ja jeg påvirkes av avaterer Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Men avatarer hjelper helt klart med å huske brukere, så jeg anbefaler alle å finne en avatar og holde seg til den. Foreslo dette selv i en tidligere tråd. Men fikk hard medfart. Det er mye lettere å identifisere brukere med bilder enn navn. 8542515[/snapback] Ehm, du bytter jo stadig vekk. 8542919[/snapback] Nå ja, etter at forslaget ble nedstemt. Kanskje folk til slutt skjønner at man bør holde seg til én. Har for øvrig utlyst en o'stor konkurranse nå, der min endelige avatar skal bestemmes. Endret 5. mai 2007 av Drillo Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis jeg leter etter et innlegg fra en spesiell bruker, ser jeg etter avataren hans. Så jeg bruker den mer som en retningsviser til forskjellige innlegg. Men påvirkes ikke i noen annen forstand enn det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nå ja, etter at forslaget ble nedstemt. Kanskje folk til slutt skjønner at man bør holde seg til én. 8542942[/snapback] Da burde du jo heller gå foran som et godt eksempel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har brukt min avatar i mange år nå, nettopp fordi at avataren gjør det utrolig lett å finne igjen kjente brukere i en lang og uoversiktelig tråd. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har slått av avatarer, signaturer og slikt. Føler at det bare forstytter. Sånt sett liker jeg opplegget til diskusjonssiden på VGNett bedre, med sin enkle og stilrene utforming. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har slått av avatarer, signaturer og slikt.Føler at det bare forstytter. Sånt sett liker jeg opplegget til diskusjonssiden på VGNett bedre, med sin enkle og stilrene utforming. 8542974[/snapback] Helt uenig. Dessuten syns jeg VG diskusjonsforumet ser ut som et stort makkverk i forhold til dette. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har slått av avatarer, signaturer og slikt.Føler at det bare forstytter. Sånt sett liker jeg opplegget til diskusjonssiden på VGNett bedre, med sin enkle og stilrene utforming. 8542974[/snapback] Helt uenig. Dessuten syns jeg VG diskusjonsforumet ser ut som et stort makkverk i forhold til dette. 8542981[/snapback] Vel, det er fullt lovlig å være uenig. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har også slått av avataterer og sånt tull. Det er innleggene til brukerne jeg skal lese! Så det jeg henger meg opp i, er innlegget, brukernavnet og postcounten. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Huff,ikke nevn VG en gang! Ren spammeplass,ser elendig ut og er langt mer gammeldags enn diskusjon. Og jeg påvirkes vel av avatarer i form av at jeg husker den personen som den avataren. Som at Pencilcase er Mr.Bean og Tom Waits For Alice er Gandalf :!: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har brukt min avatar i mange år nå, nettopp fordi at avataren gjør det utrolig lett å finne igjen kjente brukere i en lang og uoversiktelig tråd. 8542969[/snapback] Husker du byttet avatar, det var litt vondt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har brukt min avatar i mange år nå, nettopp fordi at avataren gjør det utrolig lett å finne igjen kjente brukere i en lang og uoversiktelig tråd. 8542969[/snapback] Husker du byttet avatar, det var litt vondt 8543059[/snapback] Hehe, med all respekt, da har det gått vel langt ...? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det har jo med og kjenne igjen personer. Jeg husker bare ett par stk med navn på diskusjon.no, men med avatar husker jeg mange mange fler. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg hater dama på avateren til ....... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hva sa du? Hvorfor bruker du ikke Mr. Bean som vi alle husker deg for...? 8542535[/snapback] Dette minner meg bare på at avatarer kan tolkes forskjellig. "Mr.Bean" og "Black Adder" er ganske forskjellige, ville ikke tatt en med Mr.Bean avatar like seriøst som Pencil Case. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå