Monica81 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hei! har problemer med å få HD signaler på min xbox 360. det er snakk om en Funai 32".Tv`en er hd klar. når jeg tar bryteren på kabelen over til "hdtv" blir bildet blått på tven?? inne på menyen står det at xboxen er satt til "TV". når jeg stiller in på 720p blir bildet også blått... hva gjør jeg feil?har jeg de rette kablene? jeg har kun det som fulgte med Premium pakken.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Du bruker komponent tilkobling til Tv'en? Altså de 3 separate ledningene som er en rød, en grønn og en blå? Disse må brukes og ikke scart. Endret 5. mai 2007 av trydis Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 ok, takk. Det funka:) Veldig bra! Men hvor ble det av lyden? Borte! Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 lyden er på den røde og hvite på den andre kabelsaken, den du putta inn i scart.. om du skjønner så du trenger blå, grønn, rød for bilde - hvit og rød for lyd Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 ja selvfølgelig... :!: Hehe, ja nå funker det ihvertfall:) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 gamer.no forumet - THE PLACE FOR HELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå