Amento Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Først så vil jeg bare si at jeg ikke forventer at noen skal vite dette, det er vel rimelig vanskelig å svare på, men spør allikevel. Det kan jo hende at noen vet det... Hvis den markerte svarte brikken på dette bildet begynner å brenne, hva kan være galt da? Som sagt, forventer ikke å få noe svar her, men krysser likevel fingrene jeg... Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det du har marker på bildet er en transistor, altså en slik det er millioner av i prosessoren din, bare at denne er beregnet for å styre kraftigere strømmer. Hvis du er heldig så er det ikke så mange komponenter rundt så du kan få loddet på en ny en av samme type For hvis den begynner å ryke eller brenne så er den garantert ødelgat.. Hvis du ikke har overclocket eller noe så kan du få nytt kort på garantien da =) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Sykt at noen visste det! Hadde ikke forventa det... Har ikke overklokka eller noe nei. Så det er rett og slett en defekt på hovedkortet da? Tenke kanksje at man ut ifra dette kunne finne ut om det kanksje var noen andre komponenter som ikke funka som de skulle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå