Blå ku Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Som emnetittelen sier. Last opp ditt beste bilde du har laget. Gjerne vanlig paint eller paint.Net Mitt kommer snart... Veit ikke helt hvor jeg skal poste Endret 5. mai 2007 av joahas Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) skills Endret 5. mai 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tråden bør vel flyttes til "visuell kreativitet" elle noe sånt..? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Du kan heller rapportere innlegget istedet for å skrive det i tråden (postcount). Den bilen er råfet Laget en tegnefilm i paint som liten. Tegnet tegning for tegning. Var en som trikset med en fotball. Great fun, selv om det ikke kan betegnes som noe bra, da det var mange år siden. Dessverre har jeg det ikke på denne maskinen, og ingen annen maskin som kjører. ENDRET: Respons-video på den bil-videoen er også ganske fet: Endret 5. mai 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hmmm, hva gjør vi når vi har PC på skolen tru IKKE EN DRITT!!, så jeg bare måtte laga en sånn en^^ Random_skeleton_drage.bmp Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Hmmm, hva gjør vi når vi har PC på skolen tru IKKE EN DRITT!!, så jeg bare måtte laga en sånn en^^ 8563444[/snapback] IKKE EN DRITT!! Helt enig.. Bra bilde foresten Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lagde en ganske syk tegning for en stund sia (syk i mine øyne hvertfall) men det var på skolen Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Måtte merke det for å hindre misbruk :O) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 And some skills (Fra min gamle nordic mafia profil) Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Er det ingen flere som har noen gode på lager? Er snart ferdig med min nå Lenke til kommentar
Edian Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Mitt beste er nok byen jeg laget xD Finner den i ''To byer laget i paint''-tråden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Finner ikke noe "To byer laget i paint" tråd... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Her, litt under denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå