Francesca_ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei, sorry hvis dette er feil forum. Har fått et lite problem...USB enheter, kamera, ekstern harddisk osv. kommer ikke lengere opp i min datamaskin, men bare i diskbehandling under administrative verktøy. Det blir litt tungvint å gjøre det på denne måten hver gang, håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tror slikt kan skje hvis man ikke avslutter på forskriftsmessig måte. Man må bruke 'Trygg fjerning ...' før man drar ut pluggen. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Ok, har ikke hørt det før, men kan jo hende. Pleier ikke alltid å bruke "trygg fjerning...", men har aldri hatt dette problemet på noen andre maskiner Men, uansett, hvis dette er tilfellet, hvordan kan jeg løse problemet? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Løses det ikke av seg selv ved omstart av PCen? Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Løses det ikke av seg selv ved omstart av PCen? 8543062[/snapback] Nope, det hjelper heller ikke. Er ikke noe galt med enhetene heller, de virker som normalt i andre pcer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå