Gå til innhold

Har noen erfaring med dette 8800GTX kortet?


Anbefalte innlegg

Hei. Idag fikk jeg i posten dette kortet http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...130&cat2_no=136

men får ikke tatt det i bruk før på mandag for da kommer resten av delene mine. Mens jeg venter på resten av delene vil jeg gjerne høre deres erfaringer med dette OC edition kortet, hva dere får i 3dmark og hvor høyt dere klarer å klokke det og hva dere generelt syns om kortet.

 

Takk på forhånd :-)

Endret av evgeny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange tror du egentlig tar seg rå til å kjøpe det dyreste skjermkortet ?

 

Ren idioti når det om 6 mnd er verdt kanskje 1/2 pris og det ikke finnes noen dx10 titler foreløpig.

8547814[/snapback]

 

Nåja, det kommer jo an på hva man skal bruke det til. Hvis han hadde penger, og lyst, til å kjøpe kortet, er det jo et godt kjøp med tanke på at det er det absolutt beste på markedet per dags dato.

Lenke til kommentar
Det er utrolig at ingen har dette kortet. Helt utrolig

8547569[/snapback]

Har ett lignenede kort. Det kortet du linker til er et fabrikk-klokka 8800GTX, kort og vil ligge imellom ytelsen til GTX og Ultra.

 

Det er et veldig bra kort. Jeg kjører selv GTX-kortet mitt på 600/2000 med standard kjøling. Kortet mitt er fra nVidia (ikke MSI eller andre produsenter)

 

Ren idioti når det om 6 mnd er verdt kanskje 1/2 pris og det ikke finnes noen dx10 titler foreløpig.

8547814[/snapback]

Det er faktisk idioti hvis du ikke kan forstå at det faktisk er behov for 8800GTX hvis man ønsker å spille eksisterende DX9 spill i 192x1200 med 16xAF og minimum 4xAA og SS Transparacy AA, samt har driveren konfigurert på maks kvalitet.

 

OG med akseptabel framerate

Lenke til kommentar
Det er utrolig at ingen har dette kortet. Helt utrolig

8547569[/snapback]

Har ett lignenede kort. Det kortet du linker til er et fabrikk-klokka 8800GTX, kort og vil ligge imellom ytelsen til GTX og Ultra.

 

Det er et veldig bra kort. Jeg kjører selv GTX-kortet mitt på 600/2000 med standard kjøling. Kortet mitt er fra nVidia (ikke MSI eller andre produsenter)

 

Ren idioti når det om 6 mnd er verdt kanskje 1/2 pris og det ikke finnes noen dx10 titler foreløpig.

8547814[/snapback]

Det er faktisk idioti hvis du ikke kan forstå at det faktisk er behov for 8800GTX hvis man ønsker å spille eksisterende DX9 spill i 192x1200 med 16xAF og minimum 4xAA og SS Transparacy AA, samt har driveren konfigurert på maks kvalitet.

 

OG med akseptabel framerate

8549695[/snapback]

 

VELDIG enig der. Er deilig å spille med topp kvalitet og god framerate på høy oppløsning.

Lenke til kommentar
Raptor,06/05-2007 : 17:39]
Det er utrolig at ingen har dette kortet. Helt utrolig

8547569[/snapback]

Har ett lignenede kort. Det kortet du linker til er et fabrikk-klokka 8800GTX, kort og vil ligge imellom ytelsen til GTX og Ultra.

 

Det er et veldig bra kort. Jeg kjører selv GTX-kortet mitt på 600/2000 med standard kjøling. Kortet mitt er fra nVidia (ikke MSI eller andre produsenter)

 

Ren idioti når det om 6 mnd er verdt kanskje 1/2 pris og det ikke finnes noen dx10 titler foreløpig.

8547814[/snapback]

Det er faktisk idioti hvis du ikke kan forstå at det faktisk er behov for 8800GTX hvis man ønsker å spille eksisterende DX9 spill i 192x1200 med 16xAF og minimum 4xAA og SS Transparacy AA, samt har driveren konfigurert på maks kvalitet.

 

OG med akseptabel framerate

8549695[/snapback]

 

VELDIG enig der. Er deilig å spille med topp kvalitet og god framerate på høy oppløsning.

8549989[/snapback]

 

Spiller på 1280x1024 og får 70+ FPS i oblivion, så det er jo nyttig på lavere resolusjon også.. Jeg er også av den typen som ikke liker å kjøpe det nest beste når jeg har råd til det beste da... hva som er fornuftig er jo forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar

Deilig å se noen som føler det samme.. Har man penger og har lyst/behov på noe godt, er det jo bare å gunne på. Og selv med mitt GTX og 1280x1024 sliter jeg med å få opp gode framerates i STALKER på maks detaljnivå, så kortet er faktisk ikke overkill slik det er i dag. (mulig det er jeg som ikke er flink nok med kortet, men det får være en annen diskusjon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...