Cryovat Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 http://www.dailymotion.com/video/x1vdi8_su...-akihabara-hdtv Satt igjen med kjeven trygt plantet i teppet etter å ha sett denne videoen :!: Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 oh yes.. må nesten ta en tur til tokyo nå Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Alle de lydene fikk meg til å trekke kraftig i smilebåndet. Hadde vært digg med et ekstra liv til å utforske allt han hadde der. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Herreguuuud! Jeg vil bo i den butikken der! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Haha, disse japanerene Jeg lurer på om Nintendo ville produsert et stk NES konsoll tilm meg om jeg hadde hatt nok penger. Lenke til kommentar
Blutbad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er renne Valhall, men i stedet for evige mengder med mjød er det tonnevis med spill der! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vi får berre be om at det er der vi ender opp når vi dør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå