Gå til innhold

Hva burde jeg kjøpe??

TranceCom

Anbefalte innlegg

halla alle sammen, har ett spørsmål!

Jeg har ett asus P4 hovedkort, med 1.4 mhz prossesor, 32 mb GF2 skjermkort, og 384mb ram, så kommer spørsmålet jeg tenkte jeg skulle koste på pcen litt nå, begynner og bli litt gammal.

Men jeg tenkte ikke og bruke noe mer en ett par tusen, hva burde jeg kjøpe???

og er det noen her som kan si meg sånn ca hvor stor prosessor jeg kan ha, veit ikke noe mer om HK en att det er asus! :evil::evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...og er det noen her som kan si meg sånn ca hvor stor prosessor jeg kan ha, veit ikke noe mer om HK en att det er asus! :evil::evil:

Lite å gjøre da hvis du ikke vet typen på det.

Åpne kabinettet ditt å finn navnet på det å gå på www.asus.com og fin spessifikasjoner.

Siden du har en P4 1.4 så er det nokk en Williamette som er den gammle p4 sockete, så du må se på etter Socket 423 CPu'er.

Bruk prisguiden å se hvem som har hva av socket 423 cpu'er.

Lenke til kommentar

rå cpu du har ihvertfall.

Anyway, enkelere å si hvis du kan gi en pekepinn på om det er socket423 eller socket478...eller, er det socket423? tror ikke p4 i socket 478 kom i 1,4Ghz (som jeg renger med at det er...? :D ).

Anyway, du kan vel maks ha 2ghz cpu, siden den stoppet der på sin socket. ellers finnes det faktisk socket konverter.

Lenke til kommentar

På hovedkortet står det asus P4T

Det er foresten socet 423!

Vis det er noen som kan si meg hvor stor CPU jeg kan ha på dette HK ville det vært velig bra!

Men Så lurer jeg på er det noe vits bare litt større CPU 2GHZ feks, merker man stor forskjell?? Det ekke like greit og heller kjøpe skjermkort eller fler ram da????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...