Liquid Crystal Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Woha Kjøpte ny pc for en tid siden og tenkte ikke på at elektronikkinteressen min kom ti lå forandre seg. Så nå er jeg smålig interessert i overklokking of har allerede foretatt noen forsøk med mitt nåværende system. (2ghz til 2.2ghz wut wut! ) =P Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av et nytt hovekort med flere klokkemuligheter enn det jeg har nå. Men siden jeg er helt grønn på detta område så trenger jeg litt hjelp. Hva skal jeg se etter på et hovedkort? Hvilken pris range er verdt å leite i? Burde jeg oppgradere noe annet i systemet mitt? Har for øyeblikket: Asus M2N-E Kingston ValueR. DDR2 PC5300 (oppgraderer med en gigabyte til) AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz (ikke stock kjøler) XFX Geforce 7600GT (ikke stock kjøler) Og to stk 250Gb samsung s-ata disker. På forhånd takk for svar =) edit: leifage incarnated Endret 5. mai 2007 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 *bumpy* Noen må da vite sånt? Lenke til kommentar
nets Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hvorfor skal du bytte HK? Tror ikke du skal presse prosessoren sånn helt ekstremt siden du har luftkjøling. Men med de rette instillingene så kan du komme ganske mye lengre enne 2.2ghz Bare å sende en pm på MSN så stikker jeg bort tormod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå