Gunfreak Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hvordan kommer jeg meg opp dit, driver å hopper og hopper uten å komme opp. prøver å sette på speed osv uten at jeg kommer opp Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 etter det eg husker skal det bare være å hoppe opp.. men er eit halvt år sida eg spelte det.. så ikkje sikker Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ingen esker eller slikt du må bruke "force pull/push" på? Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Banen med den første rancoren i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Spilt gjennom det spillet 2 ganger. Kan ikke huske jeg har møtt på en slik hindring O_O. Sikker på at det er der du skal opp? Endret 5. mai 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Går på det jeg og hver gang jeg spiller der ^^ er faktisk ikke der du skal gå, for det er der Kyle kommer inn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 ja fant det ut, ble så sur at jeg tok noclip på jævlen, og det ledet bare ned der jeg kom Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det noe mer du lurer på, bare spør. Kan spillet i blinde, Baklengs, speilvendt osv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 nå har jeg satt meg fast igjen. hvordan kommer jeg forbi dette stedet prøvd force puch og pull, merker at jeg hopper veldig høyt der Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Gå litt nermere, pull to ganger tror jeg. så skal døra åpnes. du kan skru av Sense ivertfall, den stjeler bare force. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Uansett svaret på det første spørsmålet ditt er at det er en dør du skal inni. Der er det mange pumper, og døra åpnes automatisk når dere er der. Hvis dere er der jeg tror dere var da. Det er også greit å vite hvor i spillet du er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå