Montolio Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal sette sammen en PC til ca. 5000kr, helst ikke så mye over det. Skal hovedsaklig være en kontorpc som skal brukes til vanlig kontorbruk + litt lett spilling. Trenger helt komplett PC med kabinett, helst med DVD brenner og Windows Vista Home Basic OEM versjon. Vil helst bestille alt fra en plass så jeg slipper for mye fraktkostnader. PS. Vil helst ikke ha noe superfancy kabinett med vindu etc, men et veldig enkelt og stilrent kabinett. Noen som har noen tips til hvordan deler jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Denne er vel grei til sitt bruk Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Heisann kunne noe sånt være noe? Helt ok med et skjermkort som holder til lette spill. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=46129 Meld gjerne fra om eventuelle feil/mangler i oppsettet...går litt fort iblant Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Så veldig bra ut det oppsettet der Var noe sånnt jeg tenkte selv, bare med 1GB RAM og kanskje litt svakere skjermkort siden jeg må ha OEM versjonen av Vista Home Basic også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå