kloppen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) I går når jeg slo av maskinen var bakgrunnen den standard mørke svarte. Men i dag når jeg startet den var bakgrunnen blit grønn? Er det normalt? Alle andre ikoner og spill har normal farge. Er dette en feil eller kan man forandre fargen? Liker ikke den grønne... Endret 5. mai 2007 av kloppen Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 finnes det noe som heter psp3? Mener du ps3? hehehe, har den ikke selv men du kan vel sjekke ¨på settings og se hva du finner ut Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) mener selfølgeli ps3.. hehe... Har vært på settings.. men finner ikke ut noe.. Noen andre som har vært borti dette? Forandret plutseli.. var fint når jeg slo av men grønn når jeg slo på?? Endret 5. mai 2007 av kloppen Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) På PS3 er det slik at fargene forandrer seg i XMB, alt ettersom når på døgnet du spiller, eller hvilken årstid det er. På dagtid nå om våren er det en grønnfarge, på natten blir den svart. Sannsynligvis blir dette fikset slik at du kan stille det slik du vil ha det, slik du kan på PSP ved en eller annen firmware-update. (Du kunne heller ikke stille det om selv på PSP før, men nå kan du) Endret 5. mai 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 OK.. takker... begynte å lure litt.. hehe Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis det er fryktelig irriterende, kan du jo alltids forandre på klokken og dato på PS3.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/XMB her er en liste over fargene på menyen gjennom månedene. fargen bytter dessuten ca 2 uker før måneden starter, og endrer seg gradvis, dvs rundt 17. mai siger fargen sakte over til blå-lilla ut mot juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå