Drillo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg hatet det før, men nå elsker jeg det. Omtrent som med øl. Liker du oliven? Hvorfor/hvorfor ikke? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Merkelig nok likte jeg det før men ikke nå lengre. Tror jeg fikk overdose en periode... venter ett par år så likes det sikkert igjen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nopes,aldri likt det og vil aldri gjøre det. Rare er at jeg liker så og si alt annet av grønnsaker osv Er ikke mye kresen med andre ord. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er ikke kresen men syns at oliven smaker så forferdelig at når det er en oliven på pizzaen, klarer jeg ikke å spise pizzaen i det hele tatt :O Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er enig med deg effectiv, oliven har absolutt ingenting å gjøre på pizza. Men utenom med litt alioli så er det bare nam nam Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Har fått nøtter på pizza før. Og kylling. Og blåskjell. Og reker. Helt utrolig upassende. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nei, jeg liker ikke Oliven, men det sies at Værtestikler kokte og stekte er snacks, har forsåvidt spist kokte kujur som pålegg på brødskive og det smakte ok. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ja jeg liker oliven! likte det da jeg var liten, så forsvant lysten, men nå er den tilbake. Spiser nesten alt med oliven på. Synes smaken er litt syrlig og uvanlig. kjempegodt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har fått nøtter på pizza før. Og kylling. 8541631[/snapback] Peppes pizza med kylling og nøtter er da himmelsk. Tror den heter thai eller noe Prøv Oliven liker jeg ikke. Men har ikke noe imot å bruke olivenolje. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har fått nøtter på pizza før. Og kylling. 8541631[/snapback] Peppes pizza med kylling og nøtter er da himmelsk. Tror den heter thai eller noe Prøv 8542541[/snapback] Nøtter på pizza skulle vært bannlyst. Ikke bare er jeg allergisk mot det, men kan ikke se at den kombinasjonen fungerer.. Oliven: Ikke noe av det beste jeg vet... Å spise de "rå" er ikke noe spesielt godt, men det går greit på f.eks pizza for å legge til litt ekstra smak om det er lite stasj på den fra før.. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Liker det ikke, men veldig lenge siden jeg har spist det. Huska sist gang, jeg spytta det ut. Mulig jeg synes det er godt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg