Gå til innhold

hjelp! har minnekortproblemer... w880i


Anbefalte innlegg

okey, her er problemet mitt:

For noen dager siden så skulle jeg sjekke om minnekortet mitt passa i en annen mobil. Så jeg testa det i en Nokia n70 (tror jeg) så kom ingenting opp. Når jeg setter den inn i mobilen min igjen så kommer ingenting opp da heller. Tenkte jeg skulle restarte mobilen. Etter jeg hadde tastet pin koden og startet opp mobilen kommer en melding opp: Advarsel: Formaterer du minnekortet vil all informasjon bli slettet. Formatere: Ja | Nei

 

Jeg trykka først Nei men da finner ikke mobilen minnekortet. Startet mobilen på nytt og samme meldinga kom opp. Jeg trykka ja og trykket inn Telefonlås kode: "0000" så kommer det enda en melding som det står: Formatering Mislyktes.

 

Hva **** skal jeg gjøre? :(:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
okey, her er problemet mitt:

For noen dager siden så skulle jeg sjekke om minnekortet mitt passa i en annen mobil. Så jeg testa det i en Nokia n70 (tror jeg) så kom ingenting opp. Når jeg setter den inn i mobilen min igjen så kommer ingenting opp da heller. Tenkte jeg skulle restarte mobilen. Etter jeg hadde tastet pin koden og startet opp mobilen kommer en melding opp: Advarsel: Formaterer du minnekortet vil all informasjon bli slettet. Formatere: Ja | Nei

 

Jeg trykka først Nei men da finner ikke mobilen minnekortet. Startet mobilen på nytt og samme meldinga kom opp. Jeg trykka ja og trykket inn Telefonlås kode: "0000" så kommer det enda en melding som det står: Formatering Mislyktes.

 

Hva **** skal jeg gjøre? :(  :thumbdown:

8541533[/snapback]

Har lite peiling om dette. men du kan prøve å koble minnekortet til pc'n(hvis du har minnekort leser)

Du kan også formatere derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...