TkNatzy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 okey, her er problemet mitt: For noen dager siden så skulle jeg sjekke om minnekortet mitt passa i en annen mobil. Så jeg testa det i en Nokia n70 (tror jeg) så kom ingenting opp. Når jeg setter den inn i mobilen min igjen så kommer ingenting opp da heller. Tenkte jeg skulle restarte mobilen. Etter jeg hadde tastet pin koden og startet opp mobilen kommer en melding opp: Advarsel: Formaterer du minnekortet vil all informasjon bli slettet. Formatere: Ja | Nei Jeg trykka først Nei men da finner ikke mobilen minnekortet. Startet mobilen på nytt og samme meldinga kom opp. Jeg trykka ja og trykket inn Telefonlås kode: "0000" så kommer det enda en melding som det står: Formatering Mislyktes. Hva **** skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 okey, her er problemet mitt:For noen dager siden så skulle jeg sjekke om minnekortet mitt passa i en annen mobil. Så jeg testa det i en Nokia n70 (tror jeg) så kom ingenting opp. Når jeg setter den inn i mobilen min igjen så kommer ingenting opp da heller. Tenkte jeg skulle restarte mobilen. Etter jeg hadde tastet pin koden og startet opp mobilen kommer en melding opp: Advarsel: Formaterer du minnekortet vil all informasjon bli slettet. Formatere: Ja | Nei Jeg trykka først Nei men da finner ikke mobilen minnekortet. Startet mobilen på nytt og samme meldinga kom opp. Jeg trykka ja og trykket inn Telefonlås kode: "0000" så kommer det enda en melding som det står: Formatering Mislyktes. Hva **** skal jeg gjøre? 8541533[/snapback] Har lite peiling om dette. men du kan prøve å koble minnekortet til pc'n(hvis du har minnekort leser) Du kan også formatere derfra. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hmm, da kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar
TkNatzy Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 SHITT!! prøvde å lade mobilen min nå.. så ble mobilen GLOVARM! og det kom opp feilmeldingen: Alvorlig feil! Stopp å bruke mobilen og ring Sony Ericcson Call Senter Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hahah :!: Gå til forhandleren du tror jeg. Kanskje det er virus. Lenke til kommentar
TkNatzy Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 omg... ble sendt fra netcom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå