Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg mener nå at å skremme noen til døde ligger rimelig høyt på lista. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg mener nå at å skremme noen til døde ligger rimelig høyt på lista. 8548344[/snapback] Indeed. Men det kommer jo veldig ann på hvem som truer, og i hvordan sammenheng. Hvis jeg f.eks. hadde pult dama til en kompis, også hadde han funnet ut av det og kommet hjem til meg og gitt meg grise bank og truet med å drepe meg så hadde jeg nok sett alvoret i situasjonen. Men hvis jeg f.eks. hadde sneket meg framfor en kompis i en kø og han hadde sagt at han skulle drepe meg, så hadde jeg nok ikke tatt det så alvorlig. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Men hvis jeg f.eks. hadde sneket meg framfor en kompis i en kø og han hadde sagt at han skulle drepe meg, så hadde jeg nok ikke tatt det så alvorlig. 8548630[/snapback] Det spørs på personen og settingen... Om du sniker i køa på den lokale kebabsjappa rett etter stengetid på byen og han du sniker foran er en notorisk slosskjempe som oftest klikker i fylla, da burde du ikke føle deg veldig trygg. EDIT: Redigert quoten. Endret 6. mai 2007 av OgnOmm Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skulle jeg drepe noen, hadde jeg drept meg selv, og gjort meg en tjeneste samtidig. Neida bare kødda Kommer ikke til å drepe noen, jeg Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Drapstrusler er nok mest for å true. Ellers kunne en jo bare gjort det på flekken uten å advare. Mye enklere det. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror jeg ville brukt noen av metodene i Saw-filmene. Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har ikke lwest alt, så vet ikke om det er nevnt før, men vi hører da stadig (alt for ofte) at personer (ofte kvinner) som har gått til politiet med drapstrusselen, men blitt avvist. noen dager etter blir samme personen funnet skutt og drept, og en utlending(ikke alltid, men ofte) er siktet i saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå