Drillo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ser at et par ManU-spillere pluss manager er blitt drapstruet. Jeg kommer aldri over hvor latterlig det er å sende slike trusler. Skulle du drepe noen, hadde du da ikke advart dem, og dermed gjort det vanskeligere for deg selv mtp sikkerhetsvakter osv? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hehaeh. . det er jo latterlig. . men disse trusslene er vel for at offrene skal bli redde.. Man har ikke nødvendighvis tenkt til å gjennomføre drapet tipper jeg Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 hehaeh. . det er jo latterlig. . men disse trusslene er vel for at offrene skal bli redde.. Man har ikke nødvendighvis tenkt til å gjennomføre drapet tipper jeg 8541554[/snapback] En drapstrussel er jo sikreste tegnet på at man er trygg. Tror bare jeg hadde ledd om jeg hadde fått det i posten. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 mm. værre om noen kommer bort til deg og holder deg opp mot en vegg og truer med ''neste gang dør du'' ellerno Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 De som faktisk gjennomfører planer om å drepe noen advarer sjeldent. De som truer gjør det nok bare for å skape frykt. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Drapstrusler er terror, det handler om å skape frykt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Samt at personer som har et sterkt ønske om å drepe offentlige personer ofte er psykisk ustabile, og ikke nødvendigvis tenker på hvordan det kompliserer selve handlingen - bare de får igjennom beskjeden sin. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Litt drapstruslar i ny og ne har då aldri skada nokon. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kommer litt an på konteksten rundt trusselen og da, sikkert mange som har sendt trusler og så drept personen. Men slike fotball trusler er jo ikke i den ligaen i det hele tatt Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 står det 5 karer på 160 kg med gjengrodde øyenbryn og snakker russisk-engelsk og sier at hvis jeg ikke får de 40 000 du skylder meg dreper jeg deg i morra.... da bør man vurdere situasjonen:P men når folk ikek har noe motiv elelr noe som helst tror jeg det blir mest med noen ord... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Og da gikk det merkelig nok ikke lang tid før folk ble personlige og diskuterte hverandre (i ordelag som slettes ikke er tillatt på forumet) istedet for sak. Et par poster blir fjernet fra tråden. Dere kan jo prøve å holde en tråd åpen mer enn et par timer. Om dere ikke liker topic i en tråd så la være å poste, så dør den ut av seg selv. Eventuelt rapporter den om dere mener at den strider mot retningslinjene, så ser vi på det. Geir Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis jeg hadde planlagt å drepe noen, la oss si Bush. Da hadde jeg heller sendt en trussel til en random minister i USA og latt alt fokus gå dit. Så hadde jeg satt meg på en bygning langt unna med en slik: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis jeg hadde planlagt å drepe noen, la oss si Bush. Da hadde jeg heller sendt en trussel til en random minister i USA og latt alt fokus gå dit. Så hadde jeg satt meg på en bygning langt unna med en slik: 8544202[/snapback] Barett .50 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Pff, sniper er jo sooo last year. Er du mann gjør du det med en spiseskje. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Ja, hvis du bruker teskje så er du forut din tid. Edit: Jeg ser for meg at det står noe slikt på forsiden til VG en dag: "Mann i Oslo halshugd med spiseskje" Endret 5. mai 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 "Mann i Oslo halshugd med spiseskje" 8544347[/snapback] Streetcredz. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Every one can shoot across a room, but to stab someone, it takes a man! Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Never bring a knife to a gunfight. BRING A SPOON! Tror drapstrusler er mest for å skremme. Lenke til kommentar
ogeror Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg ville ha drept han med en istapp gjennom foten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå