Gå til innhold

Hvis du skulle drepe noen...

Drillo

Anbefalte innlegg

Ser at et par ManU-spillere pluss manager er blitt drapstruet. Jeg kommer aldri over hvor latterlig det er å sende slike trusler. Skulle du drepe noen, hadde du da ikke advart dem, og dermed gjort det vanskeligere for deg selv mtp sikkerhetsvakter osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehaeh. . det er jo latterlig. .  men disse trusslene er vel for at offrene skal bli redde..  Man har ikke nødvendighvis tenkt til å gjennomføre drapet tipper jeg :p

8541554[/snapback]

En drapstrussel er jo sikreste tegnet på at man er trygg. Tror bare jeg hadde ledd om jeg hadde fått det i posten.

Lenke til kommentar

Samt at personer som har et sterkt ønske om å drepe offentlige personer ofte er psykisk ustabile, og ikke nødvendigvis tenker på hvordan det kompliserer selve handlingen - bare de får igjennom beskjeden sin.

Lenke til kommentar

står det 5 karer på 160 kg med gjengrodde øyenbryn og snakker russisk-engelsk og sier at hvis jeg ikke får de 40 000 du skylder meg dreper jeg deg i morra.... da bør man vurdere situasjonen:P men når folk ikek har noe motiv elelr noe som helst tror jeg det blir mest med noen ord...

Lenke til kommentar

Og da gikk det merkelig nok ikke lang tid før folk ble personlige og diskuterte hverandre (i ordelag som slettes ikke er tillatt på forumet) istedet for sak. Et par poster blir fjernet fra tråden. Dere kan jo prøve å holde en tråd åpen mer enn et par timer. Om dere ikke liker topic i en tråd så la være å poste, så dør den ut av seg selv. Eventuelt rapporter den om dere mener at den strider mot retningslinjene, så ser vi på det.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Hvis jeg hadde planlagt å drepe noen, la oss si Bush. Da hadde jeg heller sendt en trussel til en random minister i USA og latt alt fokus gå dit. Så hadde jeg satt meg på en bygning langt unna med en slik:

post-6212-1178389714_thumb.jpg

8544202[/snapback]

Barett .50 :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...