Tailwhip Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Litt smålig forvirret av dette hehe.. FEKS: jeg har scannet AH 5-6 ganger daglig i 3 dager nå, jeg taper jo mer enn jeg tjener, flesteparten av tingene jeg kjøper å legger ut blir ikke solgt :/ som FEKS på bildet, er det en bra "deal"? hva er det jeg skal se etter for å vite at det er nesten garantert at det vil selge osv? noen tips takk Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ingen vits i å scanne AH 5-6 ganger daglig. Da scanner du samme auksjon flere ganger. Scan 1 eller 2 ganger om dagen, et par dager på rad. Det holder. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Litt smålig forvirret av dette hehe.. FEKS: jeg har scannet AH 5-6 ganger daglig i 3 dager nå, jeg taper jo mer enn jeg tjener, flesteparten av tingene jeg kjøper å legger ut blir ikke solgt :/ som FEKS på bildet, er det en bra "deal"? hva er det jeg skal se etter for å vite at det er nesten garantert at det vil selge osv? noen tips takk 8602950[/snapback] Litt usikker på hvordan jeg skal tolke verdien "bid 0%". For meg så virker det som om gjenstanden har blitt lagt ut 6 ganger på AH, uten at noen har bydd på gjenstanden. Ergo ikke blitt solgt i det hele tatt. Auctioneer er vel og bra, men lar seg dessverre styre av urealistiske priser på gjenstander som blir lagt ut. God deal? Neppe. Du er veldig avhengig av at noen som har penger og ønsker å bruke dem på en twink. I tillegg må timingen klaffe slik at du treffer vedkommende til rett tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kjøper Epic selger dyrere ;P 8595277[/snapback] Er det mange epics ute på AH vanligvis på din server? Der jeg spiller det ca. 3-5 våpen og ca. like mye armor for det meste av tiden. :/ Lenke til kommentar
Tailwhip Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ingen vits i å scanne AH 5-6 ganger daglig. Da scanner du samme auksjon flere ganger. Scan 1 eller 2 ganger om dagen, et par dager på rad. Det holder. 8602973[/snapback] Okey, takker for info da skjønner jeg litt mer av greien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kva med å legge til info om twink items i førstepost? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Lite aktivitet her.. Jaja. ser ikke ut som noen vil ha denne posten opp? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Lite aktivitet her.. Jaja. ser ikke ut som noen vil ha denne posten opp? 8623745[/snapback] Ser det sånn ut? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Altså når det ligger ute f.eks 1xNexus Crystal til 90g og mange av dem. Da stiger gjennomsnittsprisen... Det blir heilt ubalansert. Nokre andre som opplever samme problem? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Nå bruker vel auctioneer median pris, så man må legge ut noe veldig mange ganger for å se økningen Derimot ser jeg stadig vekk noen som lister litt ukjente items et par ganger for sinnsyk pris, for å så lage noe som ser ut som et kjempekupp i auctioneer. Det eneste man kan gjøre for å unngå fella er å ha litt kunnskap om hva forskjellige ting er verdt og hva de kan brukes til Til å begynne med kan man fokusere på f.eks herbs,ore\bars og leather. Dette er ting som selger lett, og som rett som det er blir lista til godt under utsalgspris. Senere kan man utvide til andre typer ting i tillegg. Trade items er etter min erfaring som regel rimelig trygt å selge kjøpe\selge, mens items man equipper er en del mer risky Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kjøpte [Psilocybe's Guild til AH] for 40000g for noen dager siden, vel verdt det :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kjøpte [Psilocybe's Guild til AH] for 40000g for noen dager siden, vel verdt det :o 8636711[/snapback] Du mener vel ikke guide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå