Gå til innhold

World Of Warcraft Ton of gold!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Auctioneer addonsen funker ikke hos meg :(

8545825[/snapback]

Når du laster ned Auctioneer husk å merk alle filene trykk extract ( dette er i Winzip, Allzip )

Så de filene som kommer skal du legge inn i Addons I World of Warcraft mappen ( dette vet du sikkert)

MEN! Finn fram den ene / alle TOC filene ( denne kan du endre med notisblokk )

Så skifter du ut # interface xxxx

Tils # interface 20003

Håper det hjalp! :w00t:

Lenke til kommentar
Hvor høy Fishing Skill trenger man for å få Deviate Fish?

8547214[/snapback]

Det funka fett med fishing på 22 siden jeg startet. Hadde fishing 22 når jeg startet med dette. Og har kommet opp i fishing skill på ca. 200 :innocent:

Lenke til kommentar

Denne stenges for opprydning.

EDIT: Da åpnes denne igjen.

En haug med meningsløs off-topic er slettet. Vi trenger ikke påpeke andres skrivefeil, og særlig ikke på en frekk måte.

Ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering tas på PM med den aktuelle moderatoren, IKKE i tråden som ble modererert.

Lenke til kommentar

Hmm.. Når eg bruker macro 400 f.eks.. Då kjem det opp:

"20xSould Dust, Last 41 seen, HSP: 12, BO:7,50, Prof:4,50

Hva betyr dei greiene? HSP og Prof og BO. Bør eg kjøpe denne da? eg veit at eg ikkje har scanna nokk, men må bare lære meg dette

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Hmm.. Når eg bruker macro 400 f.eks.. Då kjem det opp:

"20xSould Dust, Last 41 seen, HSP: 12, BO:7,50, Prof:4,50

Hva betyr dei greiene? HSP og Prof og BO. Bør eg kjøpe denne da? eg veit at eg ikkje har scanna nokk, men må bare lære meg dette

8558470[/snapback]

HSP: Kor mykje den eigentlig er verdt

BO: Buyout prisen på det itemet

Prof: HSP-BO=forteneste (prof)

Kan nokon bekrefte at dette er sant/usant?

Lenke til kommentar

Har brukt auctioneer selv i noen måneder, på det beste har jeg dratt inn ca 350-400g daglig:D

Etter TBC har jo endel endret seg og markedet er ikke like bra som før, men det vil stabilisere seg etterhvert.

Fisking er imba hvis man orker/gidder

Lenke til kommentar

Har nevnt dette før, men en annen måte å tjene gode penger på for tiden (i alle fall på min server) er å disenchante greens.

Kikket litt rundt på AH og fant ut at mange greens våpen og armor var verd mye mer som dust/essence.

Dermed; kjøp billige greens, disenchant, selg dust/essence dyrt! Hohohoho (Ond latter).

Endret av janan71
Lenke til kommentar
Ingen er så pirtkete at de kjøper noe som er 1s billigere, Legg de ut til en del billligere samtidlig som du tjener på det.

8544921[/snapback]

Ehm, ingen? Når jeg lister opp det jeg skal ha etter pris så tar jeg det billigste først, hvorfor betale 15g når en annen selger for 14g 99s? Selv gjør jeg endel innkjøp på AH, og er pirkete på å betale minst mulig hver gang, fordi selv om det ikke er mye hver for seg blir det lett store summer om jeg tar meg en tur innom AH nå og da.

Lenke til kommentar

Heh.

Nå har jeg brukt addons og shoppet endel leather. Iflg auctioneer skulle jeg få en profitt på 8 gold per stack med knothide leather. Jeg har solgt en til den prisen. Resten skjer det ingenting med og prisen på ah er nå nede på det jeg kjøpte for i utgangspunktet så den profitten kan jeg se langt etter. Medmindre det tar seg opp til helgen da... /cry

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...