Romis Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) - Guide til masse penger - - Forord - Denne guiden skaffet meg godt over 3000 gull. Jeg startet med 10g fra en lvl 50 main. Og jobbet meg oppover til 3000g. Add-Ons du MÅ ha for denne guiden. Auctioneer Scanner hele Auction House for priser langt under normale. F.eks du ser Krol Blade til 50g ( bare eksempel ) Og den vanlig koster ca 500g Så sier den ifra at det er et utrolig kupp! Så tar du buy out og selger for 500 g ( eller mer ). Bilder: Scanningen: Merk av hvem du vil velge ( disse gir mest profitt ) CT MailMod CT MailMod: Åpner alle mailene du velger / velger alle automatisk og åpner mailen så legger den alle pengene, items i Inventory. MACRO: /auctioneer broker 500 ( 5g ) /auctioneer broker 100 ( 1g ) /auctioneer broker 800 ( 8g ) /auctioneer broker 400 ( 4g ) Dette lister opp alle ting som er XXXg underprised. F.Eks Krol blade er på 50g og normalt er 500g Så gir /auctioneer broker xxx at den er 450g underprised. Hva må jeg gjøre? 1. Lag en ny character med et kult navn. 2. Få den charcteren til nærmeste by ( Gnome/dwarf IF / Human SW / Night elf Darnassus / Draenei Exodar // Orc / Troll / Tauren Ogrimmar / Undead Undercity / Blood Elf Silvermoon City ) 3. Kjøp bags ( om du har råd , ellers kan du gjøre det ettersom du har nok penger ) 4. Få en handleliste ( populære ting som er på AH ofte som F.eks Cloth/Leather ) 5. Åpne Acution House. Merk av alle du vil ha ( Reagents. Container etc. ) 6. Vent for Scan skal bli ferdig. 7. Trykk på Search Auctions og der det står: '' Minimum proft '' Skriv hvor mange G / S / C itemen skal være underprised. 8. kjør scan minst 5 ganger dagen. ( jeg gjorde det i 6 dager ) 9. Når du trur du har nok søk, kan du begynne å søke etter ting med dine Macros ( /auctioneer broker 500 /auctioneer broker 100 ) 10. kjøp itemen og selg den dyrere . -Andre ting- 1. By på items Tirsdag ( dette er når serveren går av for Weekly Maintaince ) 2. Selg på Søndag ( Dette er den beste tiden å selge på fordi det er flere folk som er på AH denne dagen. Ikke spør meg hvorfor ) 3. Alltid ha 24 timer på durnation. Det betyr at flere folk vil se din Akjson. Håper dette hjalp noen Skriv gjerne kommentarer til hvordan du syns guiden er. Etc. Guide edited av Romis™ Fishing Guide raske penger Vil du tjene raske penger? Er du lvl 24+? Da er dette for deg! Dette skal du gjøre: Få fishing som skill, så går du til The Barrens. Gå til Wailing Caverns og gå inn i instancen så begynner du å fiske et sted hvor det er vann. Her er det en betydelig stor sjangse for at du får tak i Deviate Fish ( http://www.thottbot.com/i6522 ) Denne kan du med Cooking skill vesiden av lage Savory Deviate Delight som gjør det om til en '' ninja '' like person, en pirat. Dette kan du selge grovt for på AH! Dette har jeg tjent over 830 g på! Mining raske penger I Coldridge Valley spawner det utrolig fort Copper veins. Rundt i Col'Bolar Quarry spawner det utrolig mange! Du kan også gjøre dette med 1 i Mining. Du kan mine her hele dagen og tjene masse penger i low level. Hvordan installere Addon-Ons! Når du laster ned Auctioneer husk å merk alle filene trykk extract ( dette er i Winzip, Allzip ) Så de filene som kommer skal du legge inn i Addons I World of Warcraft mappen ( dette vet du sikkert) MEN! Finn fram den ene / alle TOC filene ( denne kan du endre med notisblokk ) Så skifter du ut # interface xxxx Tils # interface 20003 Håper det hjalp! Endret 6. mai 2007 av Romis Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kjempebra guide, hadde jeg bare spillt WoW fortsatt hadde jeg prøvd den Har jo drevet med lignende ting tidligere. F.eks å smelte sammen copper og tin = bronze kan man tjene gode penger på avogtil (gjorde dette før BC though..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vet at det er noe sånt du tjener godt på, men aldri orket å finne ut hvordan. Så takk for guiden. Men nå kommer sikkert en god del til å gjøre dette, og du vil ikke tjene så mye. :/ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dette skal testes (Du kunne kanskje strukturert det litt bedre ) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ser bare to bilder der :S Lenke til kommentar
Faber Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hehe.. cut and paste fra qxl wow guiden?;P nice! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) hehe.. cut and paste fra qxl wow guiden?;P nice! 8542264[/snapback] Har lagd den selv... Link til QXL guiden? Så kan vi sammenligne min :!: Edit: Syns det er slemt å si det når jeg har brukt lang tid på å lage denne guiden Endret 5. mai 2007 av Romis Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 præver jeg macroen får jeg bare f.eks "Unknown command or keyword: '500 ( 5g )' Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 præver jeg macroen får jeg bare f.eks "Unknown command or keyword: '500 ( 5g )' 8543884[/snapback] Ikke ha med (5g), bare 500. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Fin guide, kunne godt trenge noen gryn :!: 53g... Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 5 ganger om dagen i 6 dager før man begynner? kanskje det er det jeg har gjordt feil tidligere.. Har ofte endt opp med og se "kjempe kupp" som har vist seg og ikke vere noen kupp alikavel.. Noen som hvet hvordan Actioneer behandler det man kaller "outlaiers" i statestikken? altså viss noen legger ut en super healing potion til 500g så vil jo det dra opp gjennomsnittet på Super healing potion ganske mye. eller gjør Actioneer noe elegant med sånne ting? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 5 ganger om dagen i 6 dager før man begynner? kanskje det er det jeg har gjordt feil tidligere.. Har ofte endt opp med og se "kjempe kupp" som har vist seg og ikke vere noen kupp alikavel.. Noen som hvet hvordan Actioneer behandler det man kaller "outlaiers" i statestikken? altså viss noen legger ut en super healing potion til 500g så vil jo det dra opp gjennomsnittet på Super healing potion ganske mye. eller gjør Actioneer noe elegant med sånne ting? 8544163[/snapback] Ja 5 ganger dagen i 6 dager. Siden Super Healing potion blir listet som 500g kun EN gang. Vil den ikke gjøre noen betydning om selfølgelig den samme idioten poster den om og om igjen Ellers ingen betydning Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 w00t, nice guide. Endelig kan jeg tjene penger 15g her Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 w00t, nice guide. Endelig kan jeg tjene penger 15g her 8544562[/snapback] Kult at alle likte den Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Genial guide men tror jeg har gjort en general tabbe allerede.. Kjøpte et par large prismatic shards som var 5g billigere en resten som var på AH, la de ut igjen 1s billigere enn den billigste..men nå 2 timer etterpå er det kommet en hel haug med nye large prismatic shards på AH, og alle er billigere enn mine Endret 5. mai 2007 av =Daniel= Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ingen er så pirtkete at de kjøper noe som er 1s billigere, Legg de ut til en del billligere samtidlig som du tjener på det. Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ingen er så pirtkete at de kjøper noe som er 1s billigere, Legg de ut til en del billligere samtidlig som du tjener på det. 8544921[/snapback] Når man først kjøper noe på AH, kjøper man gjerne det billigste..uansett om det er 1s eller 1g Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Har endret litt på posten! 2 nye måter på å tjene masse spenn Lenke til kommentar
Faber Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) hehe.. cut and paste fra qxl wow guiden?;P nice! 8542264[/snapback] Har lagd den selv... Link til QXL guiden? Så kan vi sammenligne min :!: Edit: Syns det er slemt å si det når jeg har brukt lang tid på å lage denne guiden 8542908[/snapback] link? har laget bilder jeg:) lettere å se. før du sier at det er din guide, så kan du heller ta cred for at du skrev den om fra engelsk til norsk. Fin guide er det nok ja, ok måte å tjene penger på. Men at det er din guide.. den burde du nok gjøre om. prøver ikke å flame eller noe sånnt.. men synes det å ta credit for noe som noen annen har laget er teit.. Endret 5. mai 2007 av Faber Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 hehe.. cut and paste fra qxl wow guiden?;P nice! 8542264[/snapback] Har lagd den selv... Link til QXL guiden? Så kan vi sammenligne min :!: Edit: Syns det er slemt å si det når jeg har brukt lang tid på å lage denne guiden 8542908[/snapback] link? har laget bilder jeg:) lettere å se. før du sier at det er din guide, så kan du heller ta cred for at du skrev den om fra engelsk til norsk. Fin guide er det nok ja, ok måte å tjene penger på. Men at det er din guide.. den burde du nok gjøre om. prøver ikke å flame eller noe sånnt.. men synes det å ta credit for noe som noen annen har laget er teit.. 8545205[/snapback] Jeg tar ikke credit bare satt til Norsk og slapp in alle godbitene ( guide made by romis™ is the editor part and should not in anyway be confronted ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå