simpson Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Skal ha meg ny jakke til vår/sommer. Har registrert at skinnjakker er i skuddet for tida, men det har jeg ikke lyst på. Fint om noen kan tipse om andre "hete" alternativer. Hvis det skulle ha noe å si, så går jeg 90% av tida i dongeribukser og sneakers. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Aah... Endelig noen som tar seg av problemet mitt... Jeg går også i kun dongeribukse, og ofte sånn hettegenser som er med glidelås hele veien ned. Og noen ganger med en rå Peak hettegenser, som bare er så digg... Jeg vil også ha ei kul jakke, som passer til litt kjølige kvelder, men vet ikke hva... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har en Jean Paul jakke, men den er kansje litt for tykk til og være sommerjakke... Vet ikke helt hva jeg skal kalle den ^^. Lenke til kommentar
simpson Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Tok meg en runde i butikkene i dag. Det virker som om det er skinnjakker og litt slitte stoffjakker med mange lommer som er in. Ikke helt min stil. Jeg flesket til og kjøpte en Levi`s dongerijakke som jeg syntes var kul. Ikke sikkert at det er på moten akkurat nå, men jeg liker den i hvert fall. Jeg bryr meg egentlig ikke så hardt om moter, kjøper det jeg liker selv. Tenkte kanskje jeg skulle være litt moteløve nå... Men det viktigste for meg er at jeg liker klærne selv, så da ble det dongerijakke på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er litt usikker, men selv kommer jeg til å bruke uniformsinspirert jakke, tenker jeg. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Enkle uniformsinspirerte jakker funker, sjekk ut ToS, de har flere pene modeller i år. Ellers er enkle windbreakers et godt alternativ, men ikke viss man absolutt skal ha den hettegenseren under. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Har en Diesel olajakke tilsølt med jord (den er slik) vet'kke om noen av dere vet hvilken dette er Lenke til kommentar
simpson Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ble en sånn en på meg: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jack and jons(skrives det slik?) har endel stilige jakker/sommerjakker etc. Tenkte og gå og kjøpe meg en nå snart. Blir en tynn sommerjakke. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jack and jons(skrives det slik?) har endel stilige jakker/sommerjakker etc. Tenkte og gå og kjøpe meg en nå snart. Blir en tynn sommerjakke. 8549815[/snapback] Jack & Jones Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jack and jons(skrives det slik?) har endel stilige jakker/sommerjakker etc. Tenkte og gå og kjøpe meg en nå snart. Blir en tynn sommerjakke. 8549815[/snapback] Jack & Jones 8551592[/snapback] takk Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Har tenkt å kjøpe meg denne, billig var den også Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva synes folket? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Har tenkt å kjøpe meg denne, billig var den også Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva synes folket? 8557942[/snapback] Stilig og pen. Hvor mye koster den, og hvor? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Ikke akkurat min stil, men hvis du liker den så gå for den! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Har tenkt å kjøpe meg denne, billig var den også Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva synes folket? 8557942[/snapback] Pris? Butikk? Har de den i mørkeblå/svart? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har en brun VanHeusen-jakke, med blå og hvite stiper inni (de går nedover, og er ganske tynne). God jakke, ikke for varm, ikke for tynn, og ser bra nok ut. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Bestiller den herfra: http://www.smartguy.dk/butik/VisVare.asp?ID=8187 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg går i en tynn, svart Peakjakke. Helt svart, bortsett fra en hvit P og lommer etc. 1600,- i Peakbutikken på Kløverhuset i Bergen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg går i en tynn, svart Peakjakke. Helt svart, bortsett fra en hvit P og lommer etc. 1600,- i Peakbutikken på Kløverhuset i Bergen. 8564834[/snapback] Den er fet den, bare litt for dyr for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå