PC^2020 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hva kan man få igjen når Bil B har 100% skyld? Hei, i går så stod jeg i et kryss i bogstadveien og ventet på at trafikklyset skulle skifte over til grønt. Bak meg er det en Taxi og han stopper for røde lyset også. Plutselig så sier det BANG og han kjører inn i bilen min bakfra. Blir noen riper og hakk i bakfangeren min. MEN. Jeg har planer om å kjøpe en annen bakfanger/-skjørt enn det som sitter bak der nå, kan jeg på noen måte få dekket "summen" av hva det ville koste for forsikringsselskapet å reparere skadene (uten at de blir reparert, men at jeg feks. får 7500kr for ny fanger og lakk?" Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 du har rett på den summen det vil koste å reparere eller bytte den gamle fangeren. du velger sjøl om du vil få dekka reparasjon eller utbetalt takstsummen. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 ok, fett.. mye mas med skademeldinger osv, forbanna n00b som ikke klarer å kjøre bil med automatgir.. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 heheeh berre slapp han opp atte bremsa etter han hadde stoppa? lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå