AndersT2 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Når jeg bestilte mitt bredbånd fra NGT for 2 år siden så måtte man betale 60,- ekstra for å ikke ha fasttelefon. Dette gjalt kun for de laveste hastigetene, mens de 2 høyeste så slapp man dette. Har NGT gått bort i fra dette? Må man uansett hastighet betale for å ikke ha fasttelefon i dag? For jeg leste litt igjennom på sidene deres, og når står det kun at man må betale for å ikke ha fasttelefon. Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Min mor betaler vertfall den ekstra avgiften, og vi har ADSL2 uten fast telefon hos NGT. Endret 5. mai 2007 av Nets Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Når bestilte/fikk dere dette? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 De ekstra 60 kr man betaler i månden er linjeleie. Dette slipper man hvis man har fasttelefon fra før da i de fleste tilfeller er inkludert i fasttelefon abonementet. Dette er en avgift brebandsleverandør må betale til telenor, og vil komme i tillegg hos alle leverandører. De fleste skyver denne avgiften over til kunden. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Betaler ikke disse 60kr i måneden jeg - har ikke fasttelefon. Fikk installert i April 2004 da, før NGT begynte å kreve inn denne avgiften fra alle nye kunder. Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er monopol-avgiften til telenor dette, jeg synes man burde opplyse bedre om den reelle prisen til kunden. Særlig siden Bredbånd for de fleste nå er primærbruk av kobberet, og ikke lenger i tilleg til fasttelefon. Konkurransetilsynet burde pålegge alle å opplyse om totalpris inkludert denne avgiften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå