kyllingvippen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei! Jeg har nå installert The Sims, The Sims Livin Large, The Sims House Party, The Sims On Holiday og det virker ikke i XP. Er det noe galt med XP eller maskinen? Alle spillene er orginale.[/size] Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hva slags feilmelding for du da? Du må jo fortelle hva som skjer eller så er det ingen som kan hjelpe deg! Og hva er system kravet til spillet det står på esken! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hva skal du med det da? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 og har du prøvd å patche den opp? og har du prøvd å sende feilrapport hvsi du får spørsmål om det? Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Kan noen bare for å opplyse meg, fortelle hva som er morsomt med The Sims? Er det det faktum at kun nerder uten liv lager seg drømmelivet sitt på dataen som gjør at det er så populært? Eller er det andre grunner? Jeg hadde the sims, det første som kom og jeg vil ikke akkurat si jeg mora meg i mer enn 4 minutter og 34 sekunder.... *håpe på svar* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Kan noen bare for å opplyse meg, fortelle hva som er morsomt med The Sims? Er det det faktum at kun nerder uten liv lager seg drømmelivet sitt på dataen som gjør at det er så populært? Eller er det andre grunner? Jeg hadde the sims, det første som kom og jeg vil ikke akkurat si jeg mora meg i mer enn 4 minutter og 34 sekunder.... *håpe på svar* True, true! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå