trojanhorse Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Har netopp bestillt ny PC`e Veldig lik denne: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=2738 Eneste forskjeller er at jeg bytta CPU med E6700, og valgte grafikkort med 640 mb minne. Så kom spørsmålet; trengs det flere vifter? (har bare boxed cpu kjøler og vifta jeg får med i kabinettet nå+PSU) Kom gjerne med forslag til annen CPU kjøler også, siden det blir litt klokking! Takk på forhånd! Endret 5. mai 2007 av trojanhorse Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 E6700 skal du nok komme ganske langt med bare med boxed kjøleren. Jeg klarte vertfall 800mhz på min E6400 med boxed. Men jeg ville anbefalt å instalere en vifte bak også for å få en god luftgjennomstrøming. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei. Jeg ville kanskje byttet CPU kjøleren, og så prøvd med den orginale kabinettviften først. Støyer den, kan du bytte den ut med en slik som er bra i forhold til den lave prisen. Er det for lite kjøling, sett inn en bak også. CPU kjølere, da er vel denne et bra budsjettalternativ, veldig stille i forhold til standard kjøler. En litt kraftigere modell som også kan kjøres ganske stille er dette et eksempel på. Kos deg med ny maskin! Nettulf Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Tusen takk, så MIST vifta du linker til kan brukes bak i kabinettet? Cpu kjøleren du linka til gjorde svært godt intrykk, gode erfaringer også! Trojanhorse Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tusen takk, så MIST vifta du linker til kan brukes bak i kabinettet?Cpu kjøleren du linka til gjorde svært godt intrykk, gode erfaringer også! Trojanhorse 8541627[/snapback] I følge produktsiden til kabinettet støttes både 80, 90 og 120mm vifter bak i kabinettet. Så ja, den kan du bruke.... Nettulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå