hmz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Mener jeg leste en plass at det ville komme trådløse gitarer til X360 versjonen av Guitar Hero II i slutten av april. Noen som kan bekrefte dette? Er det bare tull, eller vil det komme nå om en ukes tid ? Edit; leif.. Endret 5. mai 2007 av hmz Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 MS vil vel ikke dele teknologien som trengs for å lage trådløse gitarer, slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mener jeg leste en plass at det ville komme trådløse gitarer til X360 versjonen av Guitar Hero II i slutten av april. Noen som kan bekrefte dette? Er det bare tull, eller vil det komme nå om en ukes tid ? Edit; leif.. 8541229[/snapback] Det som skulle komme var muligheten til å kjøpe en ekstra gitar uten spillet. Tror ikke det blir noe trådløs gitar i nærmeste fremtid. Men GH III kommer ut til høsten. Der har de lovt trådløs gitar, og det sies at man da vil kunne bruke samme gitar i GH II og III. Men akkurat det er noe usikkerhet rundt. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skulle gjerne likt at dem hadde kommet med en ny gitar som hadde knappene (rød, grønn, gul og blå) lenger ned på halsen. For de av oss som spiller gitar til vanlig, så føles det litt rart å spille solo`er i første bånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå