Laffe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei:p Jeg lurte på hvilken knapp er det vi finner "say/message" knappen? Hvis jeg skal skrive noe til en annen player,, hvilken knapp er det jeg må bruke da? jeg har sjekka Kontrols inpå gamet.. men finner ikke no "Message/say" greie Noen som aner? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mener at det skal være "Enter" knappen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Mener at det skal være "Enter" knappen. 8541329[/snapback] nei:/ testa det, men det var det ikke. Har prøvd å finne det inpå selveste spillet.. men står ingenting om "say/message.. hmm Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ingame til alle= (enter) "message" (enter) Ingame til allierte = (backspace) "message" (enter) Ingame til et spesielt nick = /page nick hei hei (enter) Lobby til et spesielt nick = samme som over Svare direkte til en som har paget deg = /r hei (enter) For å se listen over alle kommandoer, gå i lobby og skriv !commands og føl listen til du finner det du vil vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå