Gå til innhold

prog for å konvertere fra .vob filer

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en film som er i .vob-format, også lurer jeg på om noen veit om et GRATIS program som kan konertere den til et annet format (avi eller lignende)??

jeg har googla litt, men jeg finner bare program som man må betale for, og trialversjonene setter enten vannmerker i filmen, eller så får man bare lov til å konvertere litt av filmen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg fikk ikke det programet du linka til til å funke, men jeg fant et annet. Det heter AutoGK (auto gordian knot), men for å konvertere èn film fra vob til avi, så tok det 4 timer 23 minutter og 31 sekunder. Og det synes jeg er syyykt lang tid...er det noen som veit om et program som ikke bruker så lang tid??

Lenke til kommentar

Om du i AutoGK bruker bruker «Target quality» i staden for «Predefined Size»/«Custom size» vil det bruke kortare tid. Grunnen er at det då berre går gjennom videoen ein gong (1 pass) i staden for to gonger (2 pass) som ved dei to andre.

Andre program du kan teste er WinAVI (koster litt), AviDemux og Super. Kor raske dei er veit eg ikkje, men eg trur dei skal kunne gjere dette. Fleire alternativ finn du på den andre sida Stian89 linka til.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei! Jeg har att samme problemet med å finne et bra konverteringsprogram som kunne konvertere vob-filene mine. Jeg prøvde AutoGK, men lyden forsvant. Det var en veldig bra bildekvalitet, men lyden forsvant. Jeg har en mac og en pc, og det beste hadde vært en program til macen. Jeg vil helst ha filene inn i final cut for å redigere, men da kan det ikke være avi. Jeg blir VELDIG glad om noen kommer med et gådt råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...