ThEdOoM Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe ny pc på mandag. Jeg skal bruke 13 tusen totalt. Jeg har mus og tastatur fra før. jeg trenger en flatskjerm 19" , 2.1 høytallere og selvfølgelig selve pc'en. jeg skal bruke pc'en mest til spilling, musikk og skoleting. Jeg vil helst ha en stor disk. Bare sleng inn noen forslag. Jeg har selv funnet et kabinett på lianli.no "sunbeam miditower transformer sort. kunne tenkt meg noen grønne neon/Uv lys også. Takk for alle svar. Endret 5. mai 2007 av ThEdOoM Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mus: Logitech G5 Tastatur: Logitech G15 (?) Skjerm: En 17" er en bra spilleskjermmen aner ikke hvilken Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal selv kansje kjøpe dette på Netshop. Du kan plusse på kabinett, mus, tastatur og gå ned til 8800GTS 640 MB Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Trådstarter HAR både mus og tastatur fra før av...les igjennom nøye før dere svarer.. Lenke til kommentar
ThEdOoM Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Trådstarter HAR både mus og tastatur fra før av...les igjennom nøye før dere svarer.. 8542009[/snapback] Endret 5. mai 2007 av ThEdOoM Lenke til kommentar
ThEdOoM Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Trådstarter HAR både mus og tastatur fra før av...les igjennom nøye før dere svarer.. 8542009[/snapback] 8542552[/snapback] Flere forslag til oppsett? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Trådstarter HAR både mus og tastatur fra før av...les igjennom nøye før dere svarer.. 8542009[/snapback] det gjorde de og! Viss du tar deg litt tid så ser du at han har endret første post etter de har svart...med en gang så var det meningen at han skulle ha mus, tastatur og skjerm. Lov å følge litt mere med selv når man kommer med slike kommentarer mot andre Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Skal du bygge selv? Hvis det er tilfellet: bra oppsett bare legg til høytalerne Endret 5. mai 2007 av KOTOR FAN Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Det ser ut til at vi er i samme situasjon. Se litt på mitt oppsett, eg har satt sammen billige og veldig bra komponenter til en fin fin pris til max 10k Endret 6. mai 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå