Drillo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal spise to grandiser i dag i løpet av 105-110 minutter. Tips for strategi? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tynne skiver, hyppig spising og ikke ha den for godt stekt? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ikkje et så fort, da får du luft i magen. mindre plass til pizza da Lenke til kommentar
knuterik91 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 det er easy å spise 2 grandiser på 110 minutter! spiser liksom 2 pizzaer på under 30 minutter....men litt OT skjer det i små biter, slik at det blir som one-bite skiver.... :!: kos deg med pizzaen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er en pr omgang det,skal være ikke være et problem. Kanskje spar litt plass på forhånd, ha nok drikke ved siden og spis jevnlig som en annen sier. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ikke drikk noe til. Da blir man skikkelig mett veldig fort. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 og ikke ha den for godt stekt? 8540907[/snapback] Jeg ville kanskje heller ha hatt den godt stekt, menmen.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg ville i hvert fall tatt det rolig med ketchup og piffi. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 og ikke ha den for godt stekt? 8540907[/snapback] Jeg ville kanskje heller ha hatt den godt stekt, menmen.. 8542731[/snapback] er vel lurere å ha den godt stekt (smaker papp ellers, og tar mer plass). Men dette er overkommelig ++ så lykke til du vinner Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ville satset på å hive i meg alt i full fart før du merker at du er mett. Tar du pauser vil du kjenne etter og finne ut at du egentlig er noe inn i helvetes mett. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ville satset på å hive i meg alt i full fart før du merker at du er mett. Tar du pauser vil du kjenne etter og finne ut at du egentlig er noe inn i helvetes mett. 8543507[/snapback] :!: Lure magen, slik at den ikke får tid til å få sendt "metthet" melding til hjernen... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Med mindre du har et lite magevolum, burde det gå helt av seg selv. Tre grandiser, det hadde blitt endel verre. Ikke drikke noe ved siden av hvertfall, tygg den godt og spis i normalt tempo. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Spis i normalt tempo og kos deg med maten. ^^ Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) - Beregn litt lenger tid til den siste pizzaen. - Ikke drikk noe som helst Litt i overkant mett blir man nok, men å ikke klare å spise to grandiosaer på 105 minutter vil jeg anse som unormalt. Endret 6. mai 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå